Horror winter 2012

Net jouw parkeerplek is dan niet sneeuwvrij...

De vooruitblikken vorig jaar naar de winter zagen er beroerd uit. Het zou nou de zwakke natte zomer en warme herfst dan toch echt een horror winter gaan worden.
We moesten erg lang wachten voordat het xfcberhaupt winter werd en we hadden al bijna gedacht dat we al langzaam aan het voorjaar konden gaan denken. Toen ineens gebeurde het dan toch nog even.
Maar het werd geen horror winter maar een heerlijke koude golf met een beetje sneeuw zodat iedereen nog even van een tweetal koude weken kon genieten. Het werd dus eigenlijk een heerlijke winter met veel schaats plezier en op sommige plekken ook nog veel sneeuwpret, zoals in Zeeland waar we 2 weken terug waren.
De enige horror die er deze winter ontstond was op het Nederlandse spoorwegen net, dat bleek wederom niet bestand tegen wat sneeuw en ijs. Ook wij kregen daar op de heenweg naar mijn ouders in Zeeland(klik) behoorlijk mee te maken, maar gelukkig was de koffie gratis…!

Ergens lekt het maar in de winter zie je het pas echt duidelijk!(klik groot).

Eigenlijk_heb ik nog niet eens op het ijs gestaan die 2 koude weken maar wel op het besneeuwde strand bij Renesse en dat was ook lekker!

Toen begon de dooi en kon voor mij de korte broek weer aan met hardlopen en bij haar de bikini....

De_dooi_zette net iets te vroeg in en daardoor ging de Elfstedentocht dit jaar niet door maar dat zeg ik eigenlijk te vroeg want hij kan natuurlijk altijd nog in december gaan gebeuren als we tenminste het einde van de wereld overleven….

En toen was er nog de Elfstedentocht die net niet door ging(net is Fries voor niet :))..

Het_was_wel een teleurstelling dat die tocht der tochten niet door kon gaan maar ja als je nu bijvoorbeeld in Roemenixeb kijkt, dan wil je daar ook niet wonen!

Zit je het ene moment nog grappen te maken met een sneeuwpop, is die sneeuwpop ineens verhuist naar een boei….(klik foto’s groot)
Zo hebben we er eindelijk ook weer een beetje humor in gegooid en dat werd ook tijd want er was niet veel te lachen hier de laatste tijd!

Dit bericht werd geplaatst in Mijn humor, Mijn nieuws. Bookmark de permalink .

9 reacties op Horror winter 2012

  1. Mooie foto’s en gelukkig hier geen horrorwinter gehad.
    Off topic, het is nog knapper dan je denkt de stukken worden niet in een paar dagen maar in een dag ingestuurd.
    Elke dag circa duizend andere koorleden.

  2. wat een horror winter he zalig!
    jammer dat het niet nog een maandje duurt

  3. oma zegt:

    Ha Jager,

    Je zou nu in Oostenrijk zitten, brr, nee de winter was leuk.
    Bijna iedereen heeft wel genoten, nu is het tijd voor voorjaar. oma

  4. pleeboy zegt:

    blij dat ik rij en glij in mn eigen auto want dan weet ik de oorzaak, bij de NS lig je in een deuk welke smoes ze elk jaar weten te verzinnen:-)

  5. Lady Troy zegt:

    Leuk een horror winter logje gemaakt Jager.
    Ik heb me er mee vermaakt!
    Fijn weekend wens ik je.
    Knf. van Lady Troy

  6. renesmurf zegt:

    Gelukkig is de natuur zichzelf, en krijgen we elk jaar toch een beetje winter, maar nooit horor!

  7. oma zegt:

    Ha Jager,

    Kon gisteren niet op je blog komen, zal het de vorst zijn. oma

  8. Patrick zegt:

    Eind deze week is het geloof ik alweer 15 graden 🙂

  9. Patrick zegt:

    Eind deze week is het alweer 15 graden geloof ik 🙂

Geef een reactie

