Lichtjes optocht Well

Uitbundige lichtjes optocht..

De carnaval is weer voorbij hier in het zuiden en ook dit jaar heb ik er weer niet aan meegedaan. Ik kan niet zeggen dat ik er weinig van heb meegekregen want om carnaval kun je hier in het zuiden niet omheen.
Carnaval heeft ook zijn leuke kanten, zo zijn er de optochten op de zondagen en maandagen en die zijn wel leuk om naar te kijken. Hier in Venray is op de zondag de kinderoptocht en op de maandag is hier de optocht voor de grote mensen.
Dit jaar was de NOS aanwezig in Weert op de zondag want daar is de grote optocht op die dag en de kinderoptocht juist weer op de maandag. En voor degenen die mij wekelijks volgen is bekend dat ik in Weert werk en daar heb ik dus al een stukje over geschreven hier(klik).
In Well, hier dichtbij is ieder jaar op de carnavals maandag avond een zogenaamde lichtjes optocht. Helaas was ik er niet bij want ik heb net een nieuwe game(modern warfare 3) die ik dus in alle rust kon spelen deze carnaval maar de foto’s ervan wil ik u zeker niet onthouden!

mooie kostuums en veel lichtjes in Well.

U mag vertalen wat er op deze kar staat(groot klikken is mogelijk)....

Iets over het noorden van Kreta, maar ja wat precies weet ik niet....

Hier_onder_nog meer foto’s van die optocht, u kunt alle foto’s aanklikken om te vergroten en dat is zeker de moeite waard!

**Voor als u wilt reageren, houd er dan rekening mee dat het even kan duren voordat de reactie zichtbaar wordt, dit kan ik helaas momenteel niet aanpassen op mijn blog...**

Dit bericht werd geplaatst in Mijn lokale nieuws. Bookmark de permalink .

8 reacties op Lichtjes optocht Well

  1. pleeboy zegt:

    ik wist niet dat er limburgers bestaan die geen carnaval vieren, maar als gamer snap ik je volkomen.
    de enigste avonden dat je absoluut niet gestoord word:-)

  2. renesmurf zegt:

    Een beetje een donkere boel, gelukkig zitten er lampjes op! En hebben de zuiderlingen zich wel weer vermaakt.

  3. oma zegt:

    Ha Jager,

    Het zijn altijd hele kunstwerken om te zien, de avond optocht is leuk zo op de foto’s te zien.
    De meiden genieten er flink van. oma

  4. Redstar zegt:

    Hier op het dorp doet niemand er aan. Best wel relaxed dus 🙂

  5. Terwijl jij zat te spelen heb je dus de familie erop uitgestuurd om foto’s te maken. Heel slim.

  6. Lady Troy zegt:

    Wat een leuk logje van je Jager!
    Maar nu op naar de Lente.
    Daar zijn erg veel mensen aan toe en ik ook.
    Fijne nieuwe week wens ik je. Knf. van LT

  7. madbello zegt:

    Doen ze niet in Den Haag, de laatste keer dat ik zo iets heb gezien was in Disneyland. Ook al bijna 10 jaar geleden.

    • Terezinha zegt:

      Leuke tocht. Jammer dat wij vlak voor Wilp Achterhoek stonden en een emnroe hagelhoos over ons heen kregen. Mooie foto’s hoor. Heb je berichten nu ook als rss aan mijn site toegevoegd, das makkelijk .

Geef een reactie

