Modern warfare 3

DVD hoes plaatje van Modern warfare 3..

Dit wordt dan de tweede game update sinds mijn lange verplichte rust periode vanaf augustus vorig jaar.
De eerste ging over de game Battlefield 3(klik) en die game heb ik nu zo’n 252 uur gespeeld en het werd dus even tijd voor wat nieuws.
Sinds vorige week dinsdag ben ik dan ook de gelukkige bezitter van de game “Call of duty” modern warfare 3 (KLIK).
Degenenxa0die mij al wat langer volgen zullen weten dat ik vroeger heel veel heb geschreven over de voorgaande delen van Call of duty en daarom kon ik dit deel simpelweg niet overslaan.
Zo heb ik een blogje of 8 geschreven over Call of duty, black Ops en ook over modern warfare 1 en 2 heb ik indertijd veel logs geschreven. Ik heb alle delen van Call of duty in mijn bezit, vanaf het aller eerste begin en dat was ook 1 van de redenen om toen met een log te beginnen en zo mijn game avonturen op te schrijven.
Veel is er in die tussentijd veranderd maar call of duty is altijd gebleven. Dus binnenkort veel meer Call of duty modern warfare 3 nieuws als ik wat meer ben opgeschoten in de game.

Een bureaublad achtergrond van Modernwarfare 3 voor de liefhebbers(klik groot).

**Voor als u wilt reageren, houd er dan rekening mee dat het even kan duren voordat de reactie zichtbaar wordt, dit kan ik helaas momenteel niet aanpassen op mijn blog...**

Dit bericht werd geplaatst in Mijn call of duty news en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Modern warfare 3

  1. pleeboy zegt:

    je tegenstanders doodschieten vind ik zo geweld hebben, ik jaag ze liever de vangrail in:-)

  2. renesmurf zegt:

    Het loggen ging niet door, het gamen echter wel!

  3. oma zegt:

    Ha Jager,

    Je had wel meer tijd om te game toen weblog eruit lag. oma

  4. Je blijft toch wel loggen he 🙂

Geef een reactie

