modern warfare 3 deel 1

Uitbundige lichtjes optocht..

Denk maar niet dat ik stil zit momenteel, nee ik heb het erg druk met modern warfare 3(vanaf nu mw3).
Vandaag begin ik met deel 1 van de serie voornamelijk een vergelijking zal worden met mijn bevindingen van Battlefield 3 die ik ervoor heb gespeeld. Grafisch lijkt MW3 echt een stap terug in de tijd en lijkt het alleen maar meer op MW1 en MW2. Dat komt natuurlijk omdat de engine van de game eigenlijk te oud is voor de huidige standaard.
De game lijkt ook duidelijk te zijn gemaakt voor de console en niet voor de pc en dat lijkt mijzelf een beetje verraad aan de trouwe fans van deze game en daar was ik er 1 van.
Ik kies voor Battlefield 3 als een veel betere game maar toch is het ook wel weer fun om even een aantal uurtjes te knallen in een call of duty game. Vroeger wat het wel spannender en als je eenmaal battlefield 3 hebt gespeeld dan is mw3 echt een stap terug in de tijd helaas.
In Battlefield 3 kan bijna alles kapot en storten de gebouwen in en bij mw3 blijft alles staan ondanks bombardementen en raketten!
Volgende update concreet een aantal vergelijkingen tussen Battlefield 3 en modern warfare 3. Ja, je kunt ze niet vergelijken, maar ik doe het lekker toch!

Ik ben het schieten in Call of duty modern warfare 3 nog niet verleerd....

Je hebt wel sniper wapens in MW3 maar je hebt er maar weinig aan in de kleine maps....

Black hawk down, lijkt erg op een map die al in modern warfare 1 voorkwam......

Het_is_de_gameplay waarvan modern warfare 3 het moet hebben want de grafische kwaliteit is niks en meer iets voor een console helaas…

Het beloningssysteem is nog meer uitgebreid maar ja of dat het nu leuker maakt?.

Grafisch staat alles vol open en toch ziet battlefield 3 er met de helft nog veel beter uit!....

**Voor als u wilt reageren, houd er dan rekening mee dat het even kan duren voordat de reactie zichtbaar wordt, dit kan ik helaas momenteel niet aanpassen op mijn blog...**

Dit bericht werd geplaatst in Mijn call of duty news. Bookmark de permalink .

6 reacties op modern warfare 3 deel 1

  1. oma zegt:

    Ha Jager,

    Nog steeds een fanatieke gamer. oma

  2. pleeboy zegt:

    de meeste spellen worden tegenwoordig voor de x-box en playstation gemaakt. maar dat zal met de tijd ook grafisch gaan verbeteren hoop ik

  3. renesmurf zegt:

    Ja, voor een goede game moet je natuurlijk goed spul hebben, en aangezien games aldoor vernieuwen moet je je aparatuur ook steeds up to date houden. Maar voor een fanatiekeling is dat niet erg, die geniet.

  4. Het maakte jou dus niet uit dat het zo’n grijze zondag was. Off topic, inderdaad was twitter op deze manier best wel spanend en interactief

  5. Patrick zegt:

    O, jij verveeld je niet zie ik al 🙂

  6. cathleen zegt:

    Alsnog gefeliciteerd jager met je verjaardag hoop dat je een leuke dag hebt gehad

Geef een reactie

