Jarig…

Heel veelxa0tompoezen..

Ieder jaar ontkom je er 1 dag niet aan om te vieren dat je zoveel jaar geleden geboren bent. Die dag is vandaag voor mij en het was wel 40 jaar geleden dat ik op deze wereld ben gekomen.
Daarover zal ik binnenkort wat meer gaan schrijven als ik ga beginnen met het scannen van mijn oude fotoboeken want op die manier blijft dat stukje vastgelegde historie tot in de eeuwigheid(of tot de wereld vergaat), bestaan.
Omdat het vandaag gewoon een doordeweeks dag is natuurlijk, ben ik gewoon aan het werk. Ik heb daarom maar eenxa0traktatiexa0besteld voor alle collega’s bij de bakker en die vanmorgen opgehaald.
Hier in Limburg is het meestal de gewoonte om te trakteren op vlaai maar ik ben natuurlijk geen Limburger.
Helaas kon ik niet eenvoudig aan Friese oranje koek komen dus heb ik gekozen voor het beste alternatief, namelijk tompoezen! Heerlijk voor alle collega’s die zo’n ding achter de computer moeten opeten en alle collega’s hier werken toevallig ook nog eens achter een computer.
Ik wens de IT afdeling alvast veel succes met het schoonmaken van de toetsenborden want die beginnen vast al aardig te plakken!

De bakkerij waar ze voor mij 65 tompoezen hadden klaarstaan. Ze zijn/waren heerlijk!

In totaal 5 dozen met tompoezen, echt een grote klieder boel, heerlijk!..



Bedankt voor de felicitaties die ik al heb ontvangen via facebook(klik), Hyves(klik) en email!
**Voor als u wilt reageren, houd er dan rekening mee dat het even kan duren voordat de reactie zichtbaar wordt, dit kan ik helaas momenteel niet aanpassen op mijn blog.
..**

Dit bericht werd geplaatst in Mijn feestjes, Mijn persoonlijke info en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

14 reacties op Jarig…

  1. Van harte, en ik heb gelijk een vriendjesverzoek gestuurd via FB
    En jammer dat ik niet bij jouw werk, had ik best wel trek in gehad!!!
    maak er een leuke dag van!

  2. renesmurf zegt:

    Van harte gefeliciteerd! Het hoort er zo bij he. Ik vind het altijd maar een beetje flauwekul, maar het is niet anders. En best lekker smakelijk.

  3. ook hier gefeli!
    zalig tompouzen 🙂

  4. Gefeliciteerd.
    En ja dat is het leuke met Tompoucen, zijn heerlijk maar een ramp om netjes op te eten.

  5. oma zegt:

    Ha Jager,
    Van harte gefeliciteerd met je geboortedag, en nog vele gezonde jaren toe gewenst.
    hoera, hoera.
    Dat wordt zeker een plakkerige dag met de tompoezen vingers, maar ITers maakt dat toch niet zoveel uit, als het beeldscherm maar schoon is.
    Nog bedankt voor je traktatie. oma

  6. Frans Lenders zegt:

    Nou Jagertjuh,

    Gefeliciteerd met de verjaardag.
    lekker zeg die tompoezen maar inderdaad in het verleden hebben wij er een aantal gegeten op het callcenter en dat was me een plakzooi.
    Maar dat kwam ook omdat jij alle vorken weg haalde voor dat je uitdeelde.
    Ik had die kliederboel wel eens willen zien!

    Groetjes,
    Frans

  7. Lady Troy zegt:

    Hoi Hoi
    Ik wens je een fijne Midweek toe.
    Hoewel..kou en regens komen er aan.
    Dan maar binnenshuis de leuke dingen doen.
    We kijken de hele week Parijs- Nice bij de Belgische TV.
    Het is toch wat…als je er van houdt…van de
    Voorjaars Klassiekers.
    Het kondigt tevens de lente aan!
    Knf. van Lady Troy

  8. Lady Troy zegt:

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Jager.
    Weer een jaartje ouder.
    Hopelijk mogen er nog veel komen. Liefs van LT

  9. Redstar zegt:

    Van harte gefeliciteerd Jager! Jammer dat ik te laat ben, maar dat komt omdat de rss feed niet werkt bij mij.
    Tompoezen gaan er altijd en bij de meeste wel in. Een lakkere tractatie 😀

  10. jager zegt:

    @all thanks en ja het was een klieder boel Frans! 🙂

  11. cathleen zegt:

    zal best gesmaakt hebben denk ik.
    Had gisteren limburgse vlaai op.
    groetjes cathleen.

  12. Lady Troy zegt:

    Ik deellekkers uit Jager.
    Op m’n logje kan je het afhalen.
    Fijn Weekend wens ik je. Knf. van Lady Troy

  13. madbello zegt:

    Een beetje laat, maar gefelicitaard, of had ik je al gefeliciteerd op Hyves?

  14. Pingback: Jarig! | Jagers weblog

Geef een reactie

