Jager van vroeger tot nu, deel 1

Tja, ik 3 maanden oud, wat kun je daar nog aan toevoegen?

Daar gaan we dan eindelijk beginnen met de gloednieuwe serie over mijn jonge jaren.
Deze serie maak ik speciaal voor mijzelf om zo al mijn fotoboeken vast te leggen en ook voor mijn moeder die nu met een laptop op internet ook mijn fotoboeken weer kan bekijken zonder te hoeven langskomen.
Vandaag dus deel 1 in de serie Jager van vroeger tot nu(klik voor de rest van de serie).
D
e fotoboeken over mij starten in het mooie jaar 1972 en toen stond de fotografie nog in de kinderschoenen in vergelijking met nu maar toch heb ik een aantal mooie foto’s van toen ik net was geboren. Ik zal niet bij iedere foto commentaar gaan geven en soms staat er al bij de foto zelf het moment van opname. Verder zijn alle foto’s aanklikbaar en te vergroten.
Ik heb zelf al veel plezier beleefd aan het scannen en bewerken van de foto’s en ik hoop dat u als lezers er ook een beetje van kunt genieten en natuurlijk zijn alle reacties van harte welkom(klikken op de titel op onderaan een reactie te kunnen plaatsen)!

De eerste foto’s van mij nog in het ziekenhuis in Leeuwarden(klik groot).

Mijn groei en gewicht en melktandjes en haar, altijd handig voor DNA :)..

In_mijn_eerste_foto album is alles netjes bijgehouden, zoals mijn groei, mijn eerste tandje, welke ziektes ik heb gehad en ga zo maar door. Altijd leuk om weer eens terug te lezen..

Hier bij mijn moeder en mag ik het ziekenhuis verlaten en op weg naar huis..

Voor het eerst thuis en ja dat herinner ik me niet meer helaas. Wilma is een nicht van mij…

Onder de douche met 3 weken oud, ik heb dat altijd fijn gevonden in het water…

Ik zie dat ik toen al goed kon tijgeren dat zou jaren later nog van pas komen… :)..

Het_zijn foto’s van inmiddels 40 jaar oud maar toch valt de kwaliteit ervan nog helemaal niet tegen uit de scanner!

Nog_wat_informatie over mijn eerste verjaardag en andere feitjes(klik foto’s groot)

Mijn_prachtig_mooie ledikant en het eten van die potjes olvarit is volgens mij meer een nachtmerrie dan een leuke herinnering, hahaha(klik foto’s groot)

Drie weken oud en thuis aan het wennen, soms een schatje maar vaak ook een huilbalk blijkbaar..

Bij mijn vader op schoot..

Het komend e weekend komt er waarschijnlijk een vervolg in deze serie maar dat hangt van de actualiteit af natuurlijk, maar houd mijn log in de gaten voor meer foto’s uit de vorige eeuw!

Dit bericht werd geplaatst in Mijn fotoalbums, Mijn persoonlijke info en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

24 reacties op Jager van vroeger tot nu, deel 1

  1. cathleen zegt:

    Wat een leuke foto’s jager.
    ze zijn best te zien ondanks de oudheid.
    Fijn weekend alvast en ben benieuwd naar je andere foto’s

  2. ach wat een leuk ideee
    en wat lieff

  3. Suske zegt:

    ik heb onlangs ook een lading oude foto’s gescand.
    Al die herinneringen die dan terugkomen.

  4. oma zegt:

    Ha Jager,

    Je gezicht is nog herkenbaar, daar ben je weinig in veranderd.
    Van de kinderen hebben we ook een babyboek bij gehouden.
    Een heel leuk verslag heb je geplaatst, met trotse papa en mama.
    Nu je zelf kinderen hebt herkenbaar. oma

  5. pleeboy zegt:

    als nog gefeliciteerd en een leuk iniatief maar mag dat wel hier op weblog al die naaktfoto`s 🙂

  6. Redstar zegt:

    Erg leuk oim die oude foto’s te zien. Die kleuren waren toen hip, maar nu vreselijk ouderwets.
    Je moeder zal blij zijn met je albums.

  7. renesmurf zegt:

    ja, dat is leuk! Misschien moet ik het ook eens doen, ooit. Ik heb ook nog filmpjes van mezelf. Nieuw leven is altijd bijzonder.

  8. madbello zegt:

    Echt het begin, al heb ik de serie achterstevoren bekeken, nadeel van een weblog 🙂

  9. Pingback: Jager van vroeger tot nu 17 | Jagers weblog

  10. Pingback: Jager van vroeger tot nu 16 | Jagers weblog

  11. Pingback: Jager van vroeger tot nu 15 | Jagers weblog

  12. Pingback: Jager van vroeger tot nu 14 | Jagers weblog

  13. Pingback: Jager van vroeger tot nu 13 | Jagers weblog

  14. Pingback: Jager van vroeger tot nu 12 | Jagers weblog

  15. Pingback: Jager van vroeger tot nu 11 | Jagers weblog

  16. Pingback: Jager van vroeger tot nu 10 | Jagers weblog

  17. Pingback: Jager van vroeger tot nu 9 | Jagers weblog

  18. Pingback: Jager van vroeger tot nu 8 | Jagers weblog

  19. Pingback: Jager van vroeger tot nu 7 | Jagers weblog

  20. Pingback: Jager van vroeger tot nu 6 | Jagers weblog

  21. Pingback: Jager van vroeger tot nu 5 | Jagers weblog

  22. Pingback: Jager van vroeger tot nu 4 | Jagers weblog

  23. Pingback: Jager van vroeger tot nu 3 | Jagers weblog

  24. Pingback: Jager van vroeger tot nu, deel 2 | Jagers weblog

Geef een reactie

