Jager van vroeger tot nu, deel 2

Met moeder op de foto op Ameland

Dan nu deel 2 in de serie over mijn jonge jaren.
Deze serie maak ik speciaal voor mijzelf om zo al mijn fotoboeken vast te leggen en ook voor mijn moeder die nu met een laptop op internet ook mijn fotoboeken weer kan bekijken zonder te hoeven langskomen.
Vandaag deel 2 in de serie Jager van vroeger tot nu DEEL1, en de hele serie achter elkaar.
W
e gaan vandaag verder naar mijn eerste verjaardag op 8 maart 1973 en komen langs Ameland alwaar mijn beide oma’s een caravan hadden staan dus ik ben erg vaak op Ameland op vakantie geweest in mijn jonge jaren.
Ik ben laatst nog eens terug geweest naar de zelfde locatie en daar heb ik toen dit(klik) verslag van geschreven.
De caravans stonden bij de plaats Hollum op Ameland, dat is de meest westelijke plek op het eiland.
Iedere dag met mooi weer gingen we naar het strand, maar het strand waar we toen naar toe gingen bestaat al niet meer, dat is volledig weggespoeld. Verder wandelden we ook veel door de bossen en werd er veel gefietst want dat kon ook prima daar. We hebben dat in de laatste vakantie ook gedaan en het leek toch dat de afstanden veel korter waren!

Heerlijk badderen, ik ben nog steeds een waterrat(klik groot).

Niet altijd een windscherm bij de hand dus dan maak je er eentje..

Opnieuw op het strand van Ameland(klik groot).

Mijn eerste verjaardag en gelijk een hobbelpaard gekregen..

Ik had toen wel een mooi blond punkkapsel.

Sinterklaas vieren deden we bij oma met een grote sint pop..

Wandelen langs het prinses magriet kanaal bij Grouw(klik groot).

In_mijn_eerste_foto album is alles netjes bijgehouden, zoals mijn groei, mijn eerste tandje, welke ziektes ik heb gehad en ga zo maar door. Altijd leuk om weer eens terug te lezen..

Nog_meer_foto’s op Ameland en in de babywagen(klik foto’s groot)

Kerst_vieren nog met echte kaarsjes in de kerstboom!(klik foto’s groot)

Jawel mijn eerste verjaardag en dan een hele taart voor mezelf!..

Kijk, taart eten zonder te knoeien, nou een beetje dan….

Dit bericht werd geplaatst in Mijn fotoalbums en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

23 reacties op Jager van vroeger tot nu, deel 2

  1. oma zegt:

    Ha Jager,

    Je hebt een lekkere bruinekop gekregen op het strand.
    Een jaar later ging ik naar camping camping boomhiemke ameland.
    Je bent volgens mij nog steeds gek op taart. oma

  2. pleeboy zegt:

    een hobbelpaard en zo rode paard op je eerste verjaardag? vandaar die liefde voor de cavelerie:-)

  3. Suske zegt:

    leuk om al die oude foto’s eens te zien.
    wat is er sedertdien allemaal niet veranderd he ?

  4. renesmurf zegt:

    ja, dat je het voor jezelf schrijft hoef je niet elke keer te zeggen hoor, dat lijkt me niet meer dan logisch! Het is altijd leuk om de kindertijd van een weblogger mee te maken, compleet met Sinterklaas en al!

  5. Heerlijk he die oude foto’s en die stradnfoto’s komen ook zo bekend voor.Heb zo ook heel wat vakanties op Katwijk doorgebracht.

  6. oma zegt:

    Ha Jager,

    Als je je gezicht ziet op het hobbelpaard, ben je in je gezicht niet veel veranderd. oma

  7. Redstar zegt:

    Het is grappig om te zien dat je nog steeds de zelfde oogopslag hebt.

  8. madbello zegt:

    knappe en strakke moeder hoor 😉

  9. Pingback: Jager van vroeger tot nu 17 | Jagers weblog

  10. Pingback: Jager van vroeger tot nu 16 | Jagers weblog

  11. Pingback: Jager van vroeger tot nu 15 | Jagers weblog

  12. Pingback: Jager van vroeger tot nu 14 | Jagers weblog

  13. Pingback: Jager van vroeger tot nu 13 | Jagers weblog

  14. Pingback: Jager van vroeger tot nu 12 | Jagers weblog

  15. Pingback: Jager van vroeger tot nu 11 | Jagers weblog

  16. Pingback: Jager van vroeger tot nu 10 | Jagers weblog

  17. Pingback: Jager van vroeger tot nu 9 | Jagers weblog

  18. Pingback: Jager van vroeger tot nu 8 | Jagers weblog

  19. Pingback: Jager van vroeger tot nu 7 | Jagers weblog

  20. Pingback: Jager van vroeger tot nu 6 | Jagers weblog

  21. Pingback: Jager van vroeger tot nu 5 | Jagers weblog

  22. Pingback: Jager van vroeger tot nu 4 | Jagers weblog

  23. Pingback: Jager van vroeger tot nu 3 | Jagers weblog

Geef een reactie

