Jager van vroeger tot nu 5

Verplicht op de foto op de kleuterschool, lijkt nooit leuk!(klik groot)

Dan nu alweer deel 5 van de serie over mijn verleden met de foto’s uit mijn fotoboeken die ik allemaal aan het inscannen ben. Klik hier voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4en de hele serie achter elkaar..

In dit deel gaan we verder door de kleuterschool heen, weer op vakantie naar Ameland maar ook naar Spanje en graaft mijn vader kuilen en leest voor.
Op de kleuterschool genaamd it Roefke.(waarover ik vorige keer al uitleg gaf) was ik een blond timide knulletje maar dat werd nog wel anders.
Ook die heel blonde haren zijn wel verdwenen en vervangen door een donkerblond kapsel. Ik krijg alleen nog blonde haren van veel zonneschijn zoals na een vakantie naar Kreta.
Onze eerste vakantie naar het buitenland toen ging naar Spanje en wel naar Salou dat toen nog niet zo’n bekend jongeren oord was.
Daarnaast gingen we dus ieder jaar wel een aantal weken naar Ameland omdat mijn beide oma’s daar een caravan hadden staan. Op Ameland heb ik ook leren fietsen en ook ijn moeder heeft daar leren fietsen. Het is ook een fietseiland bij uitstek.
Volgende week gaan we verder met de laatste dag van de kleuterschool, gaan we de sneeuw in en het ijs op tijdens de echte horror winter van 1979 en gaan we op vakantie naar Roemenië..

Samen met mijn vader, neef en broertje kuilen graven op Ameland(klik groot).

Mijn vader John leest voor aan mijn broertje en mij(met nono)!(klik groot).

Mijn zesde verjaardag(kan ook 7 zijn) chips ranja en gekke hoedjes!… (klik groot)..

Weer terug op het strand maar nu dat van Spanje waar we op vakantie waren, ik geloof Salou….

Onder de kerstboom poseren samen met mijn broertje en, tja geen idee even.(klik groot)

Laatste_schooldag op de kleuterschool verkleed naar huis en rechts poseren voor een foto met mijn broertje Ralf.(klik foto’s groot)

Hier_links_heb ik leren fietsen op Ameland op een oude blauwe fiets waarop ik nog heel veel kilometers heb afgelegd…Rechts weer poseren voor een foto…(klik foto’s groot)

Links_wederom mijn guitige blonde kop en rechts ik als cowboy Henk aan het spelen op de bank met mijn broertje..(klik foto’s groot)

Hier ben ik aan het zwembad bij het hotel in Spanje, ik had net diploma A…(klik groot)..

Samen met mijn broertje onderhandelen over chips, in Spanje.(klik groot).

Klasse foto van de kleuterschool, zou wel eens het laatste jaar daar kunnen zijn geweest. En waar sta ik?(klik groot).

Dit bericht werd geplaatst in Mijn fotoalbums en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

17 reacties op Jager van vroeger tot nu 5

  1. Suske zegt:

    die foto’s ademen een sfeer uit die ik me perfect herinner.
    leuke collectie die je hier gepost hebt.

  2. oma zegt:

    Ha Jager,

    mooie foto’s weer, je ziet je groeien.
    Zo’n conducteurssetje heb ik ook nog gehad als kind.
    Dan heeft je moeder je geen fietsen geleerd.
    Toen ik 5 werd was er nog geen chips en priklimonade. oma

  3. renesmurf zegt:

    En zo werd je langzaam maar zeker steeds een beetje ouder, al een heel mannetje!

  4. Lady Troy zegt:

    Nog even 21 Maart en het is Lente!
    Ik wens jouw vriendin en jou sterkte met de uitslag van de scan Jager!!

    Wij wachten hier op de uitslag van de PET-Scan van DJ.
    Als het goed is horen we het morgen 20 Maart.
    Ik ben er dit keer best erg nerveus over…komt
    omdat het een soort totaal uitslag geeft
    of de chemo nut heeft gehad en of verdere behandelingen
    wel of niet zin hebben.
    We hopen natuurlijk van wel.
    Dat het positief uitpakt.

    Dan krijgt DJ een serie bestralingen behandelingen
    vooral op hoofd en nek…opdat het in die gebieden
    kanker vrij blijft.
    Zo niet …is de uitkomst negatief…dan doen ze ook
    die behandelingen niet.
    Dan stoppen ze ahw. met alle behandelingen.

    Nou zoiets horen we dus morgen allemaal.
    Ik hou je op de hoogte.

    Knf. en groetjes van Lady Troy

  5. madbello zegt:

    Je kee niet altijd even vrolijk 😉

  6. Pingback: Jager van vroeger tot nu 17 | Jagers weblog

  7. Pingback: Jager van vroeger tot nu 16 | Jagers weblog

  8. Pingback: Jager van vroeger tot nu 15 | Jagers weblog

  9. Pingback: Jager van vroeger tot nu 14 | Jagers weblog

  10. Pingback: Jager van vroeger tot nu 13 | Jagers weblog

  11. Pingback: Jager van vroeger tot nu 12 | Jagers weblog

  12. Pingback: Jager van vroeger tot nu 11 | Jagers weblog

  13. Pingback: Jager van vroeger tot nu 10 | Jagers weblog

  14. Pingback: Jager van vroeger tot nu 9 | Jagers weblog

  15. Pingback: Jager van vroeger tot nu 8 | Jagers weblog

  16. Pingback: Jager van vroeger tot nu 7 | Jagers weblog

  17. Pingback: Jager van vroeger tot nu 6 | Jagers weblog

Geef een reactie

