Jager van vroeger tot nu 9

Onder begeleiding van onze vader op de pony door de duinen van Ameland(klik groot)

Dan nu deel 9 in de serie foto’s van jager van vroeger tot nu.

Klik hier voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6, DEEL7, DEEL8en de hele serie achter elkaar.

Ik vindt het zelf steeds leuker worden maar het is ook een hoop werk dat scannen en dan bewerken van de foto’s zodat ze opgeslagen en gebruikt kunnen worden.

Vandaag gaan we verder vanaf Ameland daarna naar mijn voetbal verenigingxa0 en naar tennis en dan uiteindelijk weer terug naar Ameland waar volgens mij nu zo’n 50% van mijn jeugd foto’s gemaakt zijn.
Wel ben ik op die foto’s altijd blij en ook meestal erg bruin dus het was er goed toeven. Ik ben blij dat ik in 2009 nog eens terug ben geweest om te kijken hoe het er nu uitziet en er is veel veranderd maar toch ook weer niet.
De Caravan van mijn ene oma staat er niet meer en is vervangen door een huisje en de caravan van mijn andere opa en oma(die van hiernaast), die stond er toen nog maar leek al lange tijd niet bezocht. Klik hier voor deel 1, deel 2 en deel 3 van mijn Ameland verslag toen…

Rechtsboven is een foto van mijn broertje en mijzelf bij mijn opa en oma van mijn vaders kant en we waren behoorlijk bruin toen. Ik weet het niet helemaal zeker omdat ik wat informatie mis maar volgens mij waren wij daarvoor naar Joegoslavië geweest op vakantie en zijn daarna nog een aantal weken naar Ameland geweest…

Op de foto met mijn voetbal clubje, ik was er erg vrolijk onder! Maar wie was ik ?(klik groot)..

Weer een schoolfoto van de lagere school, inmiddels geplaatst op schoolbank.nl! (klik)

Links Schoolfeest dat jaarlijks plaatsvond voor inzamelingen voor een goed doel en dan deden de leraren mee. Dit was geloof ik meester Visser(ja toen heetten ze nog meester…)
Rechts Nog een meester die volgen mij een boer moest voorstellen.(klik foto’s groot)

Links de poes die wij een tijdje gehad hebben maar hij is later vergiftigd in de buurt. Zijn naam was Bassie…
Rechts ben ik aan het tennissen en heeft mijn moeder een tweetal foto’s van gemaakt(klik groot)..

Samen met mijn oma en opa, nichtjes, vriendin Tessa en broertje op de foto op Ameland en die caravan staat er nog steeds! Dit is 1 van de weinige foto’s van die opa en oma die er inmiddels ook niet meer zijn….(klik groot).

Links ben ik weer eens aan het gooien naar een foto maker, dat had ik in deel 4 ook al een paar keer gedaan op misschien wel bijna dezelfde plaats!(klik)
Rechts ben ik aan het tennissen bij de caravan met 1 van mijn nichtjes geloof ik..(klik foto’s groot)

Dit was bij een introductie dag van vakantie kampen en nu stonden we bij een muziek kamp en hadden we al iets met schmink gehad. Ik zou uiteindelijk naar een kamp in Luyksgestel gaan, maar daarover later meer!(klik foto groot)..

Tennistoernooi bij de tennisclub en dit was de dubbel finale waarin ik meespeelde ..(klik groot).

Ik weet niet echt zeker of we gewonnen hadden maar ik dacht toch van wel want het was daarna wat drama met de tegenstanders volgens mij maar dat kan ook een latere wedstrijd zijn(klik groot)…….

Volgende keer gaan wexa0 op vakantie kamp, verhuizen en op vakantie in Nederland! Dus het blijft spannend naarmate ik ouder wordt!

Dit bericht werd geplaatst in Mijn fotoalbums en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

16 reacties op Jager van vroeger tot nu 9

  1. oma zegt:

    Ha Jager,

    Volgens mij sta je rechts achter bij je voetbalcllub.
    Was de juiste benaming, meester of juf, dan wwet je tenminse dat het geen vriendje is, of ben ik nu ouderwets.
    Altijd laf om een kat te vergiftigen.
    De vuurtoren van Ameland heeft bij mij ook onwisbare herinneringen. oma

  2. pleeboy zegt:

    volgens mij heb je je hele leven bijna alleen maar vakantie gevierd:-)
    behalve een fietsvakantie gan gna

  3. Redstar zegt:

    Je hebt zo te zien ook een goede jeugd gehad. EN je was idd bruin op die eerste foto zeg. Jeetje..

  4. jager zegt:

    @Oma; nope dat ben ik niet, ik zit in de eerste rij de derde van rechts met de grote smile 🙂
    @Pleeboy ja ook een fiets vakantie maar die komt nog!

  5. renesmurf zegt:

    Neem rustig alle tijd, dat is het waard!
    Ik vind het leuk zo, je langzaam aan steeds ouder zien worden.

  6. oma zegt:

    Ha Jager,

    Had ik het toch mooi mis, volgende keer beter. oma

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma kun je straks beluisteren op onze weblog en nu al op de website waar de programmax92s staan: http://www.wir-3.com/ kies voor radio de BOM

  7. Lady Troy zegt:

    Geen idee wat je aan het doen bent Jager.
    Ik kreeg een donkere grijze blz. met donkere blauwe letters en zag door de bomen het bos niet.
    Kan de donkerte niet lezen!
    Hopelijk is het een tijdelijk iets van je???
    Fijn dat het bij je vriendin loosalarm was!
    Wat fijn dat bij mijn DJ de 5 chemokuren zoxb4n positief succes gaf he.
    Niemand weet voor hoelang, voorlopig geieten we dxb4r van. Knf. van LT

  8. Lady Troy zegt:

    Gelukkig je web is weer normaal om te zien Jager.
    Of ik de fotoalbums van mijn eige zonen in kijk lijkt het. Knf. van LT

  9. Pingback: Jager van vroeger tot nu 17 | Jagers weblog

  10. Pingback: Jager van vroeger tot nu 16 | Jagers weblog

  11. Pingback: Jager van vroeger tot nu 15 | Jagers weblog

  12. Pingback: Jager van vroeger tot nu 14 | Jagers weblog

  13. Pingback: Jager van vroeger tot nu 13 | Jagers weblog

  14. Pingback: Jager van vroeger tot nu 12 | Jagers weblog

  15. Pingback: Jager van vroeger tot nu 11 | Jagers weblog

  16. Pingback: Jager van vroeger tot nu 10 | Jagers weblog

Geef een reactie

