Jager van vroeger tot nu 10

Aan de afwas met mijn broertje tijdens een vakantie naar de Eemhof(klik groot)

Eigenlijk wilde ik even een pas op de plaats maken in deze serie omdat we nu wel zo ongeveer op de helft zitten maar ik kon het toch niet laten om een nieuwe verse update te maken en dit is hem dan, deel 10 van de foto serie van Jager van vroeger tot nu!

Klik hier voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6, DEEL7, DEEL8, DEEL9 , en de hele serie achter elkaar..

Inderdaad, we zijn op de helft en dan ben ik nog maar net 12 jaar geweest op de foto’s, hoe kan dat dan?
Nou ik heb tot mijn 20e ongeveer foto albums bijgehouden en daarna zat ik in dienst en heb ik daarover een aantal albums gemaakt die ik inmiddels met u heb gedeeld zoals HIER, HIER en HIER en de hele militaire dienst serie staat HIER.
Daarnaast heb ik ook over mijn vakanties aparte fotoboeken gemaakt en ook die heb ik inmiddels allemaal gescand en op internet geplaatst behalve het laatste deel en die komt waarschijnlijk eind dit jaar als toetje. Die serie staat onder de categorie mijn vakanties en HIER is een voorbeeld.

Vandaag gaan we op vakantie naar de Eemhof, bij Zeewolde. We gaan op kamp bij Luyksgestel en we gaan verhuizen naar een huis aan de rechte Grouw. De rechte Grouw is het start water van het skûtsjesilen ieder jaar en in het volgende deel zal ik ook een foto plaatsen van de skûtsjes voor onze deur.
Grouw is de startplaats van deze spectaculaire zeilwedstrijd in Friesland en ik heb een aantal van die races bij Grouw van dichtbij meegemaakt. In latere delen zal ik er ook meer over schrijven omdat ik dan ook bij een zeilschool werk. Toeval wil dat ik verhuisde van de straat met de naam it skûtsje in Grouw en ging naar uitzicht op diezelfde skûtsjes…

Nog een laatste foto van een introductie dag in Nunspeet voor zomerkampen(klik groot)..

Opnieuw een schoolfoto dit keer van de hoogste (6e)klas van de lagere school. (klik)

Boven twee foto’s van de aankomst bij een zomerkamp waar ik naar toe ben geweest waarbij het vooral ging over het beleven van griezelige dingen en zo aten we in het donker gekleurd eten en speelden we spannende films na.(klik foto’s groot)

Groepsfoto van het zomerkamp op de bonte avond op het kamp na een groot toneelspel…(klik groot).

Linksboven ben ik aan het helpen met inpakken van de verhuiswagen waar we verhuizen in Grou zelf naar een woning direct aan het water..
Rechtsboven gaat de piano van mijn moeder in de verhuiswagen, dat was nog een heel gedoe.(klik groot)..

Samen met mijn broertje in de tuin bezig van ons nieuwe huis en daarnaast een frisse duik in het water tegenover ons huis. Dat was dan het voordeel van verhuizen in de zomer maar ik heb er wel een aantal keren gezwommen voor de deur!(klik groot).

Links ben ik opnieuw in de tuin aan het werk maar dit keer de voortuin en rechts daarvan is ons nieuwe huis van toen van de voorkant te zien in het midden. Mijn kamer was op zolder, het raam wat rechts openstond.(klik foto’s groot)

Dit is de eerste klas van de Mavo waarop ik heb gezeten in Grouw. Ik ben zonder problemen door die school heen gegaan naar de Havo. Het was wel een erg leuke tijd. Rara waar sta ik op deze foto?(klik foto groot)..

Links was de woonkamer in het huisje van de Eemhof waar we op vakantie zijn geweest.
Rechts opnieuw de Eemhof maar dan vanuit het huisje zicht op het water en wij hadden twee rubberboten mee om ons te vermaken maar we waren vooral veel in het subtropisch zwembad te vinden…(klik foto’s groot)

Links zijn we aan het slapen na een uitputtende dag in het zwembad van de Eemhof...
Rechts mijn Stiefvader Kees die de vogeltjes aan het voeren is op de Eemhof(klik foto’s groot)

Volgende keer gaan we opnieuw op vakantie kamp maar dan eerst fietsen en dan zeilen, maken we kennis met onze hond en gaan we weer op vakantie maar dan naar Zeeland!

Dit bericht werd geplaatst in Mijn fotoalbums en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

16 reacties op Jager van vroeger tot nu 10

  1. renesmurf zegt:

    Tot nu toe had je best een aanegename jeugd!
    Heel mooi, om te koesteren.

  2. oma zegt:

    Ha Jager,

    Je bent opeens een stuk langer geworden.
    Toen hadden we nog de zesde klas, zonder het afscheid zoals tegenwoordig.
    Heb je gevonden op de klassefoto, tweede achter de meestermet rode pullover voor de staande jongen.
    op de zomerkamp foto, met blauw en wit papier on je nek, dacht ik.
    Was het niet vervelend als kind te verhuizen, je laat toch je vrienden achter.
    De MAVO foto is lastiger, maar je zit naast de leraar, voor ons links.
    Was weer een leuke log, kon mooi mee speuren naar de kleine jager. oma

    ot, als het zo door gaat gaat de auto hier ook nog eens weg, we rijden haast niks.

  3. Redstar zegt:

    Volgens mij zit je naast de leraar. Maar ik kan het fout hebben.
    Leuk, water nast de deur. Dt heb je nu niet meer 😀

  4. Deze serie logs worden ondertussen echt een heel document, mooi hoor.

  5. Lady Troy zegt:

    Hoi Hoi
    DJ moet nu op Donderdag voor het eerst bestraling hebben en Vrijdag weer en in de nieuwe week nog 3 dagen.
    Per dag duurt het maar 1 minuut daar.
    Reis heen en terug steeds is een langere bezigheid.
    Ze doen dat preventief…voor mocht de kankercelletjes
    weer is actief worden
    dat het dan niet het hoofd in gaat.

    Geen idee of DJ er ziek van gaat worden.
    Zich naar ervan gaat voelen of misselijk wordt ervan of zo ???

    Wel zullen de pas gegroeide hoofdharen wenkbrouwen en snor ed.
    na de chemo kaal geweest
    er wel nu ook weer af gaan… een tijdje.

    Sommige mensen krijgen na bestraling een slechter gehoor…lijkt me geen pretje!
    Ik hoop dat DJ niet onder sommige mensen valt d’r mee.

    Zelf heb ik een hele erge forse verkoudheid te pakken.
    Snuiten en snotteren en hoesten en proesten en niezen en dizzy gevoelen.
    Heb de griepprik wel gehad…maar ik leun vet
    tegen zoiets aan nu.

    Doe dus erg weinig momenteel…af en toe PC’en en TV kijken
    maar als ik ga liggen op de bank geschoven
    in een slaapzak…val ik steeds meteen in slaap.

    Met een beetje geluk
    is het met de Paasdagen weer over…hoop ik!

    Ik wens je een goede Pasen en een fijn weekend.
    Knuffels van Lady Troy

  6. Lady Troy zegt:

    Vlg.s mij zit je bijna naast de meester op de trap en hen je een rode trui aan met iets blauws over de schouders Jager. Knf. van LT

  7. echt een leuke serie!!!!!!
    fijn paasweekend

  8. Lady Troy zegt:

    Had ik het nu goed of niet Jager, welke je bent op de foto?
    Je maakt momenteel erge leuke logjes. Een plezier om naar te kijken!
    Zelf heb ik een logjes maken stop, maar ga wel reactie’s brengen.
    M’n hoofd staat niet naar logjes maken, sinds mijn DJ zo ziek is.
    Hopelijk blijft het effect van de chemokuren gaande en ook van de 5x bestraling!
    Goede midweek wens ik je. Knf. van LT

  9. Pingback: Jager van vroeger tot nu 17 | Jagers weblog

  10. Pingback: Jager van vroeger tot nu 16 | Jagers weblog

  11. Pingback: Jager van vroeger tot nu 15 | Jagers weblog

  12. Pingback: Jager van vroeger tot nu 14 | Jagers weblog

  13. Pingback: Jager van vroeger tot nu 13 | Jagers weblog

  14. Pingback: Jager van vroeger tot nu 12 | Jagers weblog

  15. Pingback: Jager van vroeger tot nu 11 | Jagers weblog

  16. Pingback: Sint Piter 2013 deel 3 | Jagers weblog

Geef een reactie

