Jager van vroeger tot nu 11

Aan de wandel met onze toenmalige hond Boefie(klik groot)

Even vooraf aan dit deel wil ik toch even uitleggen waarom ik dit zo kan schrijven zonder eigenlijk echt privé te worden voor vreemden.
Dat is natuurlijk omdat mijn naam niet real_jager is, hoewel ik wel een echte Jager ben, maar ik gebruik hier alleen mijn achternaam.
Bekenden weten wie ik ben en voor alle anderen ben ik real, dus echt.
Dit is iets van vroeger, toen men dacht nog echt voorzichtig te moeten zijn met privé gegevens en ik heb dat nog steeds.
Mijn echte naam is op internet vrijwel niet te vinden en ikzelf heb die ook nergens gebruikt. Dit even ter info voor diegenen die er vragen over hadden….
Nu verder met deel 11 alweer en we gaan op fiets en zeilkamp en we gaan wandelen met de hond in de sneeuw en zoals rechts is te zien ook op het gras ergens bij Sint Maartenzee, net onder Callantsoog. We waren daar op vakantie in een huisje, ik geloof zelfs met de paasvakantie.

Klik hier voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6, DEEL7, DEEL8, DEEL9 ,DEEL10, en de hele serie achter elkaar.

Vandaag dus 2 keer op kamp en ik ben best veel in de zomer vakanties op kamp geweest voordat ik de dienst in ging. Eerst een kamp in Luykgestel(L) waarover ik vorige week schreef en vandaag opnieuw 2 keer op kamp, eerst een fiets week in de Veluwe met vertrekpunt Nunspeet en daarna een eerste fietskamp in Friesland waarna ik alleen nog op zeilkamp zou gaan tot mijn 19e. Daarover komen later nog een aantal delen terug.

Fietskamp in de Veluwe, ik kan me ook alleen maar regen en slecht weer van die week herinneren…ow, wie was ik hier?(klik groot)..

Op de groeps foto op het fietskamp ergens op een camping in de Veluwe en het was eens droog…Nu vraag ik niet wie ik hier was…. (klik)

Boven twee foto’s van de ontvangst bij het fietskamp, ergens in de buurt van het station van Nunspeet… (klik foto’s groot)

Onderweg op fietskamp ergens een pauze en dan alweer in het regenpak onderweg…..(klik groot).

Linksboven de huurfiets inleveren na een week fietsen in de regen..
Rechtsboven sta ik voor ons huis aan het water te vissen, maar dan moet je wel de foto groot klikken en goed kijken want ik heb een blauwe jas aan….(klik groot)..

Opnieuw voor de deur van ons huis maar dit keer in de winter met echte sneeuw en weer onze Labrador Boefie aan het rennen!(klik groot).

Links en rechtsboven ben ik opnieuw op fietskamp maar dit keer in Friesland en wel bij Langweer. Eigenlijk was dit meer een combinatie vakantie week met zeilen en surfen.(klik foto’s groot)

Naast fietsen hebben we ook op de surfplanken gestaan en hebben we ook gezeild en vanaf dat moment was ik eraan verkocht en zou ik het jaar erop alleen nog maar gaan zeilen.(klik foto groot)..

Links: Meer foto’s van het zeil en fietskamp bij Langweer met natuurlijk een lekke band.
Rechts: Wederom een pagina met foto’s van het zeil en fietskamp bij Langweer …(klik foto’s groot)

Zeilen en surfen en dat surfen dat konden sommigen erg goed, zou ik dit kunnen zijn geweest?(klik foto groot)..

Volgende keer gaan we opnieuw op schoolreis naar London maar ook naar de Weerterbergen en eindelijk zeilen maar ook onze Labrador Boefie komt weer voorbij!

Dit bericht werd geplaatst in Mijn fotoalbums en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

14 reacties op Jager van vroeger tot nu 11

  1. oma zegt:

    Ha Jager,

    De jaren vliegen aan ons voorbij.
    Verstandig om gepast met je prive om te gaan.
    Op de fietsvakantie foto heb je jezelf vestopt achter je handen.
    tweede foto derde van links, bij de boom.
    Jammer van al de regen.
    Vissen deed ik vroeger ook veel.
    mooie hond is Boefie, daar heb je veel plezier mee gehad.
    Een zeilkamp heeft me zoon ook gedaan in Friesland en de dertiende vertrekt hij ook naar Londen. oma

  2. Redstar zegt:

    Ik vroeg me dat eigenlijk niet echt af. Ik ben ook niet echt te vinden op het net. Alleen als Redstar of John J en das meer als zat

  3. renesmurf zegt:

    Ik vind je naam er helemaal niet toe doen, net zoals mijn naam er niet toe doet. Je gedachten, en je foto`s dat zegt meer over je dan alleen je naam, waar je ook nog mee leven moet.

  4. jager zegt:

    @Oma, red en rene; tuurlijk mijn naam doet er niet echt toe, maar ik wilde het toch even gezegd hebben 😉

  5. Suske zegt:

    hoe ik heet weet ongeveer heel de westerse bevolking ondertussen vrees ik, dus zal ik uw naam nooit vragen.
    En inderdaad bij het zien van deze foto’s beseft men hoe rap alles voorbij gaat. Dus, geniet vooraleer alles voorbij is !

  6. oma zegt:

    Ha Jager,

    Wel een voordeel dat je nog veel jeugd foto’s hebt.
    onze vader mocht ook graat een foto schieten. oma

  7. pleeboy zegt:

    Precies, want als je wat te verbergen heb dan moet je niet op internet gaan zitten:-) maar fietsen en nat weer heb je dus al jong geleerd

  8. oma zegt:

    Ha Jager,

    Lief heeft ooit een fietsvakantie gedaan, ze heeft het er nog over.
    Een avontuur van kilometers fietsen per dag en veel lol. oma

  9. Pingback: Jager van vroeger tot nu 17 | Jagers weblog

  10. Pingback: Jager van vroeger tot nu 16 | Jagers weblog

  11. Pingback: Jager van vroeger tot nu 15 | Jagers weblog

  12. Pingback: Jager van vroeger tot nu 14 | Jagers weblog

  13. Pingback: Jager van vroeger tot nu 13 | Jagers weblog

  14. Pingback: Jager van vroeger tot nu 12 | Jagers weblog

Geef een reactie

