Battlefield 3, deel 4

Ik ben inmiddels een 20 sterren kolonel, alweer 2 meer dan de vorige update.(klik)

We gaan weer even terug naar mijn xa0Battlefield 3 serie voor de afwisseling en dit keer heb ik een aantal video fragmenten verzameld die de gameplay goed laten zien.

Klik DEEL1, DEEL2, DEEL3.

In het eerste filmpje een Zweed die regelmatig filmpjes plaatst en die een aantal aspecten van de game laat zien in Rush(klik voor Engelse uitleg). Dat type spel speel ik tegenwoordig ook het meest en dat betekend eigenlijk dat je met je team steeds 2 punten moet veroveren en dan weer een stukje van de map waarop je speelt veroverd.
Die Zweed kan aardig praten, dat is voor de ene komisch maar je kunt je er ook aan irriteren. Ik vindt het wel grappig dat doorlopende commentaar en nog best lastig om te doen..

Ikzelf ben net bezig om te leren hoe ik scherm afdrukken moet maken maar filmpjes daar ben ikzelf nog niet aan toe gekomen. Dat is iets voor een latere keer maar ik wil jullie onderstaande fragmenten met commentaar niet onthouden, zodat je een idee krijgt van de overweldigende gameplay van Battlefield 3.

Filmpje van de Zweed ANderzel compleet met commentaar. Rushen en basejumpen!

Boven het tweede filmpje laat een stukje gameplay zien in een aantal metro tunnels en de map heet ook Metro. Dit is wel 1 van de heftigste maps en heeft ook het meeste weg van Call of duty modern warfare 3.
In deze map ook geen voertuigen, terwijl dat in alle andere maps wel zo is.

Boven een gametrailer van Battlefield 3 van de online gameplay in HD kwaliteit.

Battlefield resultaten met mijn meest gebruikte wapens en ook mijn kill death rate die weer wat is verbeterd ten opzicht van de vorige keer.

Op_de_Battlelog kun je al je gespeelde games terugvinden met alle behaalde resultaten zoals boven is te zien. In je Battlelog heb je verder allerlei tabbladen met details over je wapens, voertuigen, scores en andere prestaties. Deze kun je dan ook weer vergelijken met je vrienden en zo is het een groot interactief fotoboek KLIK voor meer info over batllelog.

MW3= Call of duty modernwarfare 3(klik voor link en meer info)
BF3 = Battlefield 3(klik voor link en meer info)

**Voor als u wilt reageren, houd er dan rekening mee dat het even kan duren voordat de reactie zichtbaar wordt, dit kan ik helaas momenteel niet aanpassen op mijn blog...**

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Game Reviews en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Battlefield 3, deel 4

  1. renesmurf zegt:

    ha, wat fragmenten zegt die!
    De eerste heb ik even wat doorgescrold met het idee, het zal allemaal wel.
    Het is jouw passie he.

  2. oma zegt:

    Ha jager,

    Zoveel overeenkomst tussen de jongens, ze spelen ook wereldwijd in het Engels of een beetje Engels.

  3. oma zegt:

    Ha Jager,

    Weer zoveel overeenkomst, hier speelt men ook wereldwijd, meestal Engels of iets wat er op lijkt. oma

  4. pleeboy zegt:

    die beelden zie ik vaak bij de kids,aan mij niet besteed maar als het rijden in een tank word dan word het een ander verhaal:-)

  5. Redstar zegt:

    Ik heb nu Black Ops voor de Xbox. Gigantisch om te spelen natuurlijk op dat medium.

Geef een reactie

