Battlefield 3, deel 5

Ik ben inmiddels een 21 sterren kolonel, nog maar 79 te gaan tot het einde….(klik)

Voordat we doorgaan naar de climax van de serie Jager van vroeger toch nog even een tussentijdse review update van mijn game avonturen die voornamelijk nog steeds bestaan uit het spelen van Battlefield 3(BF3).
Klik voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4.
Ondanks dat ik ook Modern warfare 3 (MW3)ook heb, blijft dit toch mijn favoriet.
In dit deel weer wat zelf gemaakte schermafdrukken, we krijgen een beetje game wapen les en weer een aantal resultaat schermen uit de Battlelog.
Mijn resultaten worden steeds beter en ik krijg er ook steeds meer plezier in.
Was ik voorheen nog veel met mortieren aan het spelen, ben ik nu juist meer als aanvaller bezig om mijn team meer te helpen met het veroveren van punten.
Ik heb nu ook weer een nieuw favoriet wapen wat even heeft geduurd voordat ik het heb kunnen vrijspelen. Het gaat om de door de Britse defensie gebruikte SA80/L85(klik voor info).
Dit wapen lijkt wel op de door het Franse vreemdelingen legioen gebruikte FAMAS(klik). Het is een zogenaamde Bullpup wapen en dat betekend dat het magazijn achter de trekker is geplaatst waardoor het wapen korter kan worden gemaakt.
Ik gebruikte in Call of duty modern warfare 3 ook al een soortgelijk wapen en dat was de TAR 21(klik) die afkomstig is uit Israel.
Allemaal dus wapens die vooral zijn gemaakt voor straatgevechten omdat ze een snellere draaisnelheid hebben, wendbaarder zijnxa0 en een kortere loop hebben zodat zexa0 in zulke spellen met veel gebouwen en steegjes het beste tot hun recht komen.

Daar stond toch net nog een muur en nu is het een erg groot raam, hopen dat de vijand daar niet door naar binnenkomt. Even later stortte het in en was ik er geweest .(klik groot)

Hier stond dus ook net nog een mooi gebouw vol met meubels en nu is het een hoop puin. Het zon effect is wel erg mooi in de game(klik groot)

Boven links ik met het wapen sa80/ L85 waarover ik het hierboven had. Ik gebruik de acog scope momenteel voor het betere richt werk(klik groot).
Boven rechts Weer even terug op Wake Island, van de vorige keer en nu met mijn meest favoriete wapen, de scar-H. Hiermee heb tot nog toe de meeste kills gemaakt in de game namelijk nu 2315 van de in totaal 16497 kills. (klik foto’s groot)

Ook hier stond net nog een mooi gebouw maar die is reeds verdwenen, het wapen is een sniper geweerxa0 M98B (klik groot)

Mijn algemene stats overzicht tot en met vandaag, veel gewonnen potjes in ruim 306 uur gameplay(klik groot)

Een medaille overzicht, ik heb denk ik een te kleine borst om ze allemaal te kunnen dragen! (klik groot)

Op_de_Battlelog kun je al je gespeelde games terugvinden met alle behaalde resultaten zoals boven is te zien. In je Battlelog heb je verder allerlei tabbladen met details over je wapens, voertuigen, scores en andere prestaties. Deze kun je dan ook weer vergelijken met je vrienden en zo is het een groot interactief fotoboek KLIK voor meer info over batllelog.

MW3= Call of duty modernwarfare 3(klik voor link en meer info)
BF3 = Battlefield 3(klik voor link en meer info)

**Voor als u wilt reageren, houd er dan rekening mee dat het even kan duren voordat de reactie zichtbaar wordt, dit kan ik helaas momenteel niet aanpassen op mijn blog...**

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Game Reviews. Bookmark de permalink .

4 reacties op Battlefield 3, deel 5

  1. renesmurf zegt:

    Het is mooi dat je er zoveel plezier aan beleeft!
    Ik hou wel van passie.

  2. oma zegt:

    Ha Jager,

    Je hebt nog steeds de skills, dacht ik voor het spel. oma

    ot, ook een paar keer met de boot naar GB geweest, kon je nog een biertje drinken.

  3. Redstar zegt:

    Gamen is en blijft een leuke hobby. Battlefield heb ik nog steeds niet.

  4. Blijf mij verbazaen hoe levensecht het er allemaal uitziet.

Geef een reactie

