Weer nieuwe hardloop schoenen

Mijn nieuwe ren schoenen zijn in ieder geval blauw.(klik groot)

Sinds een week heb ik weer een paar nieuwe hardloop schoenen. Tegenwoordig doe ik ongeveer tussen de 4 en 6 maanden met een paar hardloop schoenen. Vroeger had ik alleen Nike schoenen maar ik ben overgestapt naar Adidas want die lopen fijner en gaan ook langer mee.
Dit zijn mijn tweede paar Adidas schoenen omdat mijn vorige nu echt niet meer kunnen. De zool is helemaal versleten aan de buitenkant maar dat zal wel komen door mijn manier van lopen.
Deze nieuwe lopen weer heerlijk al is het de eerste rondjes altijd wel even wennen met nieuwe schoenen. Deze schoenen hebben veel te verduren bij mijn want er wordt iedere dag minimaal 10 km gelopen en dan ook nog voornamelijk door het bos. Binnenkort zal ik weer eens een nieuwe serie gaan maken over mijn huidige hardloop rondje zoals ik al eens eerder deed(HIER)

Sorry niet mijn benen geschoren...(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn persoonlijke info. Bookmark de permalink .

9 reacties op Weer nieuwe hardloop schoenen

  1. oma zegt:

    Ha Jager,

    Als je veel loopt verslijt je ze ook, ik verslijt twee paar “poep”schoen tijdens het uitlaten, maar dat is geen 10 Km op de hele dag.
    Veel loop plezier. oma

  2. wie weet kan ik straks weer lopen!
    15 mei staat mijn knie-operatie gepland

  3. renesmurf zegt:

    Ze zijn in elk geval mooi blauw! En we zullen wel zien hoe lang ze meegaan!

  4. pleeboy zegt:

    Een hobby mag nu eenmaal iets kosten he:-)
    maar zo te zien was je net terug van een rondje want anders mag je je sokken wel eens verschonen

  5. Redstar zegt:

    Ik ben van Adidas terug naar Nike gegaan. Nike vind ik veel lekkerder lopen hier door de polder en over de dijken.

  6. Zien er flitsend uit en nu maar weer kilometers gaan maken .

  7. Lady Troy zegt:

    Mooie kleur zijn die sportschoenen Jager.
    Hopelijk lopen ze net zo lekker als ze er uit zien.

  8. Lady Troy zegt:

    Je hebt nog steeds een verveled schrijfvenster.
    Als je wat wil verbeteren schiet het geschrevene steeds weg.
    Maar ik wens je toch een fijne nieuwe week en succes met je nieuwe loopschoenen.
    http://ladytroy.forum2go.nl/
    Knf. van Lady Troy

  9. Pingback: Mijn nieuwe hardloopschoenen | Jagers weblog

Geef een reactie

