Mijn rondje 2012 deel 1

Even een eerste shot van mezelf op de start van de serie(oei, ik had me moeten scheren, hahah).(klik groot)

Eindelijk dan nu de start van een verse hardloop ronde serie.
De vorige serie over mijn toenmalige hardloop ronde stamt alweer uit december 2010(klik voor die serie) en dat was dus een koude serie en nu doen we een serie in de stralende zon en met een geheel nieuwe ronde.
Klik voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6, DEEL7, DEEL8, DEEL9, DEEL10, DEEL11, DEEL12.
Tegenwoordig loop ik het grootste gedeelte van mijn ronde door het bos enxa0 is mijn ronde ook wat langer als toen.
Ik loop nu per ronde iets meer dan 10 kilometer en meestal loop ik op vrije dagen 2 keer, dus 1 keer in de ochtend en daarna een iets kortere ronde in de middag.
Dan loop ik meestal dezelfde ronde als in de ochtend maar dan andersom en kies ik een kleine afkorting waar ik in deze serie nog wel op terug kom.
Deze serie foto’s heb ik gemaakt in de middag-loop maar ik heb dit keer niet gebruik gemaakt van de afkorting en heb zelfs nog een stukje extra omgelopen om wat foto’s te maken van een vreemd object in de bossen dat ik onlangs heb ontdekt maar ook daarover later meer.
Vandaag dus de start en we zijn al snel in het bos waar we dan in het volgende deel verder zullen gaan dus blijven volgen zou ik zeggen!

Van start bij de voordeur en dan gaan we rechtsaf(voor de deur tegenwoordig een picknick bankje… (klik groot)

Rechtsaf dus de straat af en gelijk weer rechtsaf richting het viaduct over de snelweg. (klik groot)

Linksboven: We verlaten dus al vrij snel Venray en gaan de snelweg A73 over naar het bos wat er direct achter ligt.(klik groot)
Rechtsboven: De snelweg A73 in de richting van het noorden en daar zie je in de verte de McDonald’s, die ook in de vorige serie werd vermeld, maar toen liep ik er direct langs.(klik groot)

Vanaf het viaduct gaan we naar beneden richt de honden trainingsschool van Martin Gaus en natuurlijk het bos!. (klik groot)

Rechts het gebouw, daar zit een honden trainingsschool onder de naam van Martin Gaus en op de voorgrond de eerste paarden en pony’s maar daar komen we er in deze serie nog veel meer van tegen!. (klik groot)

Volgende keer gaan we verder het bos in, komen we op een zevensprong en gaan we naar de aardbeien! Dus blijven volgen en dan mee rennen zonder te zweten!

Dit bericht werd geplaatst in Mijn sport momenten en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

17 reacties op Mijn rondje 2012 deel 1

  1. madbello zegt:

    Jee man! Je bent echt goed bezig 😉

  2. renesmurf zegt:

    Dat is lekker, een zomerse ronde, en veel groen ook! Ik blijf het wel volgen hoor, benieuwd hoe je weer terugkomt!

  3. oma zegt:

    Ha Jager,

    Een mooi rondje, nou ja rondje.
    Met dit weer wel erg warm om te lopen.
    Maar 10 Km is niet niks, doe je het niet na.
    Ook een prettig Pinksteren gewenst. oma

  4. mag ik even heel jaloers zijn?
    ben 2 jaar geleden gestopt met hardlopen, (weet nu waarom) wedstrijdzwemmen ging goed tot mijn knie zei:nu is het genoeg.
    gelukkig ben ik nu geopereerd en aan het revalideren,
    mss volgend jaar weer opbouwen?

  5. Het is 27 graden en jij begint over hardlopen, pff ik transpireer al bij stilzietten op het moment 🙂

  6. Lady Troy zegt:

    Heb ik vroeger ook wel gedaan Jager, hardlopen.
    Er zitten enige verslavings elementen aan,
    althans bij mij toen.
    Leuk deze serie weer te maken! Knf. van Lady Troy

  7. Pingback: Mijn rondje 2012 deel 12, het slot! | Jagers weblog

  8. Pingback: Mijn rondje 2012 deel 11 | Jagers weblog

  9. Pingback: Mijn rondje 2012 deel 10 | Jagers weblog

  10. Pingback: Mijn rondje 2012 deel 9 | Jagers weblog

  11. Pingback: Mijn rondje 2012 deel 8 | Jagers weblog

  12. Pingback: Mijn rondje 2012 deel 7 | Jagers weblog

  13. Pingback: Mijn rondje 2012 deel 6 | Jagers weblog

  14. Pingback: Mijn rondje 2012 deel 5 | Jagers weblog

  15. Pingback: Mijn rondje 2012 deel 4 | Jagers weblog

  16. Pingback: Mijn rondje 2012 deel 3 | Jagers weblog

  17. Pingback: Mijn rondje 2012 deel 2 | Jagers weblog

Geef een reactie

