Mijn rondje 2012 deel 5

Mijn knie, volgens mij een beetje per ongeluk genomen!(klik groot)

We gaan verder met deel 5 van de serie over mijn hardloop rondje.
Klik voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4.
Opnieuw gaan we het bos in en verder over het Pieter pad. Ik heb vandaag een plattegrondje bijgevoegd als bovenste foto om te laten zien waar we nu ongeveer zijn op de route en KLIK HIER voor Google Maps locatie van het onderstaande plaatje.
Ook komen we vandaag de tweede kudde schapen tegen, deze groep schapen ben ik al een aantal keer op mijn route tegengekomen en dan wilden ze van geen wijken weten.
Vandaag kwam ik die schapen ook weer tegen en dit keer leken ze een beetje verdwaalt te zijn want daar waar ik ze tegenkwam had ik ze nog niet gezien en ze keken me ook een beetje vragend aan, maar ik kan me natuurlijk vergissen, hahahah..

Een plattegrondje waarin de route van mijn hardloop rondje, ik heb in het paars aangegeven waar we zitten op de route.. (klik groot)

Deze bankjes staan dus op de route, ik zit er alleen nooit op.. (klik groot)

Overal onderweg staat de Pieterpad route met deze stickers aangegeven, dit kastje tikt trouwens ook altijd raar als ik langsloop… (klik groot)

Linksboven: Overal afslagen op de route en soms dan neem ik de linker en anders de rechter, dat hangt van de zin af die ik er in heb(klik groot)
Rechtsboven: Ook op de bomen schilderen ze de route plaatjes van het Pieterpad, zo kun je dus echt niet verdwalen en toch vragen mensen mij soms de weg….(klik groot)

Een eigenaardige heuvel, het lijkt wel op een inslag krater van een bom ofzo..(klik groot)

En dan hekje 4 dat ik tegenkom in het bos om de schapen dus binnen te houden, met de instructies om afstand te houden…. (klik groot)

Hier dan de schaapjes op de achtergrond, deze groep kom ik bijna iedere dag tegen…(klik groot)

Linksboven: Verder over een stukje los zand, ik kan hier kiezen om een stukje om te lopen over een verhard pad of hier overheen te lopen, ik laat dat meestal afhangen van de zonneschijn, als de zon schijnt over het zand en anders de omweg….(klik groot)
Rechtsboven: Hier komt die keuze dan weer samen, als de zon dus niet schijnt dan kom ik van links(klik groot)

Volgende keer weer verder over het Pieter pad, we passeren nog een hekje en gaan de heuvels in.

Dit bericht werd geplaatst in Mijn sport momenten en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

14 reacties op Mijn rondje 2012 deel 5

  1. oma zegt:

    Ha Jager,

    Toch best wel een aardig rondje lopen, wel veel afwisseling, maakt het antrekkelijker.
    Wat zou er nu in dat kastje zitten!
    Die schapen, als er een weg loopt, gaat de rest wel mee.
    Het is idd mooi loop weer, vandaag ook een flinke wandeling gemaakt. oma

  2. Suske zegt:

    het is goed weer om buiten actief te zijn de laatste dagen.

  3. renesmurf zegt:

    Ja, het is een prachtige ronde, en elk seizoen is anders, dat beleef je zo allemaal mee. Zoals bijvoorbeeld ineens schapen en zo.

  4. Ja dat is nou weer zonde natuurlijk, die bankjes hebben ze er juist neergezet om op te gan zitten. Ren jij er in een noodvaart langs. 🙂

  5. oma zegt:

    Ha Jager,

    Boven verwachting was deze dag, zoon is zelfs aan het surfen geweest op het water bij strand horst. oma

  6. Lady Troy zegt:

    Mooie natuur bij jullie Jager!
    Geniet er maar flink van. Knf. van LT

  7. Pingback: Mijn rondje 2012 deel 12, het slot! | Jagers weblog

  8. Pingback: Mijn rondje 2012 deel 11 | Jagers weblog

  9. Pingback: Mijn rondje 2012 deel 10 | Jagers weblog

  10. Pingback: Mijn rondje 2012 deel 9 | Jagers weblog

  11. Pingback: Mijn rondje 2012 deel 8 | Jagers weblog

  12. Pingback: Mijn rondje 2012 deel 7 | Jagers weblog

  13. Pingback: Mijn rondje 2012 deel 6 | Jagers weblog

  14. Pingback: Mijn rondje 2012 deel 1 | Jagers weblog

Geef een reactie

