Battlefield 3, deel 8

Sinds de vorige update weer 3 sterren erbij.(klik)

Er is weer wat te melden op game gebied en dan wordt het weer tijd voor een nieuwe Battlefield 3 update…

Klik voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6, DEEL7.

Sinds afgelopen zondag 10 juni ben ik in het bezit van een Premium update van Battlefield 3. Daarmee koop je in 1 keer alle nieuwe map packs en andere updates. Je krijgt eerder toegang tot nieuwe updates en allemaal nieuwe wapens en andere leuke hebbedingetjes.
Zo krijg je voorrang in wachtrijen op servers en ook worden je dogtags “premium” met meer mogelijkheden.
Dat is leuk om je te onderscheiden van anderen en laat jouw prestaties zien als je iemand neerschiet.
Gisteren heb ik de laatste update gespeeld met de naam “Close Quarters”.
Het is ook wat het betekend, namelijk kleine maps met vechten in grote gebouwen waarbij de vijand om iedere hoek kan komen.
Het lijkt wel erg op Call of duty maar toch heeft het een eigen spelstijl die mij erg bevalt.
Ik heb er gisteren dan ook lekker op los geknald en er was ook een nieuwe spel stijl die wel versassend leuk was. Deze nieuwe spelstijl heet “gunmaster(filmpje!)” en daarbij start iedereen met een pistool, iedere keer als je dan 2 kills hebt gemaakt dan krijg je een beter wapen en worden de verschillen groter.
Erg spannend is het zeker wel en je leert spelen met allerlei soorten wapens.

Jawel mijn nieuws scherm geeft het al aan, ik ben Premium!. (klik groot)

Mijn battlefield stats, lekkere Kill death ratio, maar ik kan nu ook resetten!xa0 (klik groot)

Nog iets wat je krijgt bij Premium is wapen camouflage, deze lijkt wel vet op mijn scar-H! (klik groot)

Hier wilde ik mijn nieuwe premium wapen laten zien maar het is een beetje donker in de hangar van dit landingsschip…Het gaat op de AUG A3. (klik groot)

MW3= Call of duty modernwarfare 3(klik voor link en meer info)
BF3 = Battlefield 3(klik voor link en meer info)

**Voor als u wilt reageren, houd er dan rekening mee dat het even kan duren voordat de reactie zichtbaar wordt, dit kan ik helaas momenteel niet aanpassen op mijn blog...**

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Game Reviews en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Battlefield 3, deel 8

  1. renesmurf zegt:

    Je hebt het allemaal keurig op een rijtje!

  2. oma zegt:

    Ha Jager,

    Weet niet oz goed wat te zeggen, veel spel plezier. oma

  3. Redstar zegt:

    Ik speel het spel niet. Wel Gears of War en Halo.
    En ik heb Max Pain 3 liggen.

  4. ha het weer is er wel naar om te gamen!

  5. oma zegt:

    Ha Jager,

    Veel plezier op de floriade, is erg leuk zegt Sjoerd. oma

  6. Kan je hem ook mobiel meenemen zodat je onderweg naar de Floriade door kan spelen 🙂
    Prettige dag op de floriade morgen.

  7. jager zegt:

    hoop dat die floriade onzin snel voorbij is want we gaan knallen in het double xp weeekend van #battlefield 3

  8. Lady Troy zegt:

    Ik wens je een goed weekend toe Jager.
    Al heb je er niks mee
    en ja nog 1 wedstrijd heeft het Nederlandse Elftal
    met deze EK nog te gaan.
    Nu maar het beste er van hopen!
    Knf. en Groetjes van Lady Troy

Geef een reactie

