Mijn rondje 2012 deel 9

Mijn benen die nu weer op de verharde weg verder kunnen..!(klik groot)

We rennen weer een stukje verder door het Noord Limburgse landschap en verlaten het Pieterpad.
K
lik voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6, DEEL7, DEEL8.
Vandaag komen we langs asperge velden die nu inmiddels verlaten zijn enxa0 passeren het spoor weer terug richting Venray.
De begroeiing is nu inmiddels alweer veel hoger maar de foto’s van dit rondje heb ik gemaakt tijdens de pinksterdagen, toen het zo mooi weer was.
Momenteel is het hier maar druilerig en slecht weer en moeten we nog een maand wachten voordat we naar Kreta vertrekken. Ach, nog even doorbijten en genieten van deze zonnige hardloop serie dan maar.
We hebben dan wel een mooi voorjaar gehad, daarna is het niet echt meer lekker weer geweest en ik heb dan ook medelijden met iedereen die nu op een Hollandse camping staat!

Toen tijdens de Pinksteren was het droog weer en moesten ze zelfs de plantjes bewateren, dat is nu niet nodig! Links van mij hier buigen de Pieterpad lopers af weer het bos in (klik groot)

Die lange witte banen zijn asperge heuvels, nu zijn die plastic banen weg en groeit er groene asperge uitloop uit . (klik groot)

Linksboven: Ik weet niet precies wat ze daar verbouwen maar het rook heel erg naar anijs.(klik groot)
Rechtsboven: De asperge stekers met hun plastic hoog houd karretjes.(klik groot)

De spoorweg overgang terug richting Venray op de achtergrond..(klik groot)

Hier verbouwen ze boompjes voor in de tuin, die zijn nu al een stuk hoger!. (klik groot)

Linksboven: Meer paarden en pony’s die ik dagelijks passeer.(klik groot)
Rechtsboven: Achter mij langs raast de trein van Veolia langs, nog maar een keer op de foto dan…..(klik groot)

Volgende keer dan echt de aardbeien en meer pony’s en paarden onderweg!

Dit bericht werd geplaatst in Mijn sport momenten en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Mijn rondje 2012 deel 9

  1. Renxe9Smurf zegt:

    Alweer bijna vergeten dat we ook mooi weer hebben gehad, hopelijk krijgen we nog wat de komende weken!

    Mooie foto`s van een mooie wandeling, wederom!

  2. oma zegt:

    Ha Jager,

    Las eerst lekker “ijsjes weer”, dacht al daar is het veel te koud voor.
    Het kan zijn dat men er Radijs verbouwde.
    Wel erg mooi weer, toen. oma

  3. Wat mij elke keer opvalt op je foto’s is de heerlijk rustige omgeving.
    Off topic, je schreef over de vierdaagse ga je hem zelf ook lopen of alleen kijken.

  4. Suske zegt:

    dat deze foto’s niet dit weekend gemaakt zijn is duidelijk te zien aan deze blauwe lucht.
    Vandaag zou je daar wegspoelen met al die regen.

  5. mss venkelknolletjes die ruiken ook naar anijs

  6. Pingback: Mijn rondje 2012 deel 12, het slot! | Jagers weblog

  7. Pingback: Mijn rondje 2012 deel 11 | Jagers weblog

  8. Pingback: Mijn rondje 2012 deel 10 | Jagers weblog

  9. Pingback: Mijn rondje 2012 deel 1 | Jagers weblog

Geef een reactie

