Mijn rondje 2012 deel 10

Deze ezeltjes staan al sinds ik hardloop langs de route, soms met veel lawaai.!(klik groot)

We naderen nu langzaam het laatste deel van mijn hardloop rondje vandaag in deel 10 van mijn ren rondje tegenwoordig.
K
lik voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6, DEEL7, DEEL8, DEEL9.
We zien vandaag dan eindelijk de aardbeien die nu inmiddels helemaal vergaan zijn en komen twee keer beesten tegen.
Zo zien we hier rechts de balkende ezeltjes die ik dagelijks passeer en komen we paarden en een fazant tegen.
Daarnaast komen we ook nog een wilde rolschaatser tegen en schijnt het zonnetje weer volop.
Het zijn de laatste kilometers over de verharde weg en het volgende deel zou wel eens het laatste kunnen zijn. Gelukkig komt de vakantie er zo aan en dan heb ik daarna weer voldoende foto’s voor de komende maanden om mijn blog te blijven vullen!

Hier zijn ze dan de afvalberg aardbeien waar ik met de Pinksteren dagelijks langs liep, het rook in het begin nog lekker naar aardbeien maar later waren er vooral veel vogels op aan het eten.. (klik groot)

Hier zijn dan de kassen waard de aardbeien verbouwt worden voor een paar weken want het is nu alweer voor het grootste gedeelte voorbij . (klik groot)

Linksboven: Rechtdoor richting de snelweg, die je hier niet kunt zien maar wel kunt horen op de achtergrond.(klik groot)
Rechtsboven: Hier staan 2 jonge pony’s die dagelijks verzorgt worden.(klik groot)

Tegenwoordig heet het dus de Rosmolenweg maar vroeger Boshuize, maar veel huizen zijn er niet meer in het bos..(klik groot)

En dan wordt ik voorbij gereden door een dame op rolschaatsen!. (klik groot)

Linksboven: Kippen en geiten, die zitten hier nog niet zo lang.(klik groot)
Rechtsboven: Een min of meer wilde fazant, die zie je steeds meer onderweg op de heide velden….(klik groot)

Volgende keer de laatste kilometer met een huis te koop van minimaal een miljoen en de laatste lootjes!

Dit bericht werd geplaatst in Mijn sport momenten en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Mijn rondje 2012 deel 10

  1. Zonde van die aardbeien, ik krijg gelijk trek.Off topic, heb je er nog iets van gemerkt dat ik gisteren een doorlinkje heb geplaatst in mijn blog 🙂

  2. jager zegt:

    @LG; nu je het zegt:
    Referrer Views
    leidseglibber.punt.nl/?id=547021&r=1&tbl_archief 1
    leidseglibber.punt.nl/?id=547057&r=1&tbl_archief 1
    Yesterday
    Referrer Views
    static.ak.facebook.com/connect/xd_arbiter.php?version=9 2
    leidseglibber.punt.nl/?id=547021&r=1&tbl_archief 1
    leidseglibber.punt.nl/?id=546757&r=1&tbl_archief 1
    WordPress Dashboard

    lol

  3. Renxe9Smurf zegt:

    En toch is het een schitterende ronde! Lekker landelijk, en groen!

  4. oma zegt:

    Ha Jager,

    Zou het ezeltje jou ook herkennen?
    Maar goed dat Benno niet langs de aardbeien loopt, hij zou er van smullen.
    Je woont in een mooie omgeving, dat is wel duidelijk. oma

  5. Lady Troy zegt:

    Voor ik in de flat ging wonen, woonden we in de Rosmolenstraat.
    Grappig he…
    Ik heb de hele week hier een witte bladzijde aan getroffen, nu ook nog, maar er kwam uit eindelijk nu wel je web te zien.
    Fijn weekend wens ik je jager.
    Leuke logjes maak je!
    Knf. van Lady Troy

  6. oma zegt:

    Ha Jager,

    Gelukkig kun je de komende dagen weer met een zonnetje lopen. oma

  7. Pingback: Mijn rondje 2012 deel 12, het slot! | Jagers weblog

  8. Pingback: Mijn rondje 2012 deel 11 | Jagers weblog

  9. Pingback: Mijn rondje 2012 deel 1 | Jagers weblog

Geef een reactie

