Mijn rondje 2012 deel 11

Twee paarden met twee jonge veulentjes, inmiddels alweer verdwenen daar…!(klik groot)

Het voorlaatste deel dan nu van mijn hardloop rondje, het is toch nog verder dan gedacht en er kan nog een deel over geschreven maar nu deel 11 van mijn ren rondje tegenwoordig.
K
lik voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6, DEEL7, DEEL8, DEEL9, DEEL10.
Het blijken toch nog meer foto’s te zijn dan verwacht dus dit is het voorlaatste deel. We gaan vandaag door Oostrum maar eigenlijk heet die plaats Lull.
Tegenwoordig sluit Oostrum aan op Venray en is het eigenlijk 1 grote plaats.
Verder komen we langs 2 huizen die al lang te koop staan, de eerste is een mooie boerderij en de tweede meer een landhuis. Als ik een loterij zou winnen dan zou ik de eerste kopen denk ik….!

Huis te koop, het staat er nog steeds, deze is betaalbaar maar de volgende niet!. (klik groot)

Hier staan de kerstbomen voor de komende kerst alvast in volle bloei… (klik groot)

Linksboven: De laatste loodjes in de stralende zon, net als de afgelopen week. Maar met dat warme weer is hardlopen zwaarder als anders.(klik groot)
Rechtsboven: We naderen even kort Oostrum maar eigenlijk heet het hier Lull. Die naam is verwijderd en nu loopt Venray over in Oostrum, waar ook het NS station ligt.(klik groot)

Dit huis staat ook al een tijdje te koop en ik heb gehoord dat ze er zeker meer dan een miljoen voor willen hebben…Dat is ook veel hypotheek aftrek toch?..(klik groot)

De laatste meters richting Venray, daar bij die tunnel zijn we er al!!. (klik groot)

Linksboven: Onder de tunnel door oftewel onder de A73 door..(klik groot)
Rechtsboven: En dan zijn we weer in Venray voor de laatste kilometer..(klik groot)

Volgende keer de allerlaatste kilometer met een paar paardjes en de laatste bomen!

Dit bericht werd geplaatst in Mijn sport momenten en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Mijn rondje 2012 deel 11

  1. Renxe9Smurf zegt:

    ja, ik vind de natuur toch het mooiste om door te lopen, of ik elk geval om mee te kijken.
    Maar dit hoort er natuurlijk ook bij.

  2. oma zegt:

    Ha Jager,

    Mooie woningen, maar we moeten hier blijven.
    De vraag is dat de hypotheek aftrek voor dure woningen blijft.
    Echte Hollandse kerstbomen spreken me wel aan.
    Het is wel een heel afwisselend rondje. oma

  3. Staan wel mopoie huisjes te koop daar πŸ™‚

  4. Redstar zegt:

    Met al die rondjes die je laat zien lijkt het alsof je een halve provincie door crost πŸ˜€

  5. Lady Troy zegt:

    Mooi logje weer Jager!
    Ik denk dat de hele buurt in die route je nu wel kent.
    Mooie huizen te koop, de witte is echt mooi, die andere is een oude die gerenoveerd moet en dat kost pas echt veel tegenwoordig
    Als je goed kijkt is aan het eerste huis echt niks bijzonders aan, alleen dat die er oud uit ziet! Niet kssiek mooi oud, maareen te gewoon oud huis om te kopen, als je kiezen kan tussen de beide!

  6. Lady Troy zegt:

    Het getypte schiet zo weer weg, en kon het terug zetten door op bewerken ongedaan te drukken, maar als je verder typt is het vorige getypte er al weer af, rare dingen bij web-log Jager tegenwoordig!
    He hardloop ze met veel plezier.
    Knf. van Lady Troy

  7. jager zegt:

    @Oma; bij die huizen zal de aftrek niet blijven ben ik bang!
    @redstar; het is maar 1 rondje hoor πŸ˜‰
    @LT ; er gebeuren hier rare dingen maar het werkt wel maar met vertraging!

  8. Pingback: Mijn rondje 2012 deel 12, het slot! | Jagers weblog

  9. Pingback: Mijn rondje 2012 deel 1 | Jagers weblog

Geef een reactie

