Mijn rondje 2012 deel 12, het slot!

De kroeg “halfweg” waar ik vroeger wel eens een biertje ging drinken maar nu wordt er binnen gerookt en kom ik niet meer…..!(klik groot)

Het laatste deel dan eindelijk vandaag en na meer dan 10 kilometer rennen komen we weer bij thuis aan.
K
lik voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6, DEEL7, DEEL8, DEEL9, DEEL10, DEEL11.
We komen deze laatste meters nog langs een leuk stel paarden dat mij stond op te wachten en we nemen nog even afscheid van de schapen die ik gisteren nog even tegenkwam en op de foto heb genomen.
Voor mij is dit rondje dus dagelijkse kost en eigenlijk heb ik liever wat bewolkt en koeler weer dan op de dagen dat ik deze foto’s heb genomen.
Gelukkig hebben we maar heel weinig warme zomerse dagen in Nederland en die paar die we krijgen loop ik er dan maar doorheen.
Voor mij was deze serie om eens terug naar te blikken en te zien of mijn rondje dan nog een beetje overeenkomt met de vorige. Zo is mijn huidige rondje dus een stuk langer als mijn vorige rondje waarover ik in december 2010 heb geschreven(klik)…!

Hier gaan we rechts op de smakterveld weg! Hier kan ik rechtdoor naar huis maar ik maak nog een kleine omweg.. (klik groot)

Hier wordt ik begroet door twee paardjes die er elk jaar staan, de ene heet Mistral of zo en je mag ze niet voeren.. (klik groot)

Linksboven: het stukje omweg achter de woonwijk langs over het honden uitlaat pad, tenminste zo noem ik het want eigenlijk is het een fietspad met veel poep erop..(klik groot)
Rechtsboven: Nog even een actie foto voor de laatste paar honderd meters.(klik groot)

De laatste strook bomen waardoor ik heenloop terug de woonwijk in en naar huis toe….(klik groot)

En dan de laatste meters weer terug in onze straat, ook nog een huis te koop!!. (klik groot)

Linksboven: De schaapjes die ik dus gisteren 8 augustus tegenkwam in een miezer regen bui(klik groot)
Rechtsboven: Ze waren eerst geschrokken toe ik aan kwam rennen maar toen ze zagen dat ik het was gingen ze weer verder met grazen….Goed volk..(klik groot)

Dit was het dan voor mijn 2e serie over mijn hardloop rondje in het voorjaar van 2012. Ik hoop dat u het net zo leuk heeft gevonden als ik en nu gaan we aftellen naar onze vakantie naar Kreta en probeer ik voor die tijd nog 2 blogjes te schrijven!

Dit bericht werd geplaatst in Mijn sport momenten en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Mijn rondje 2012 deel 12, het slot!

  1. oma zegt:

    Ha jager,

    Kan me voorstellen dat je nu een rookcafe niet meer in gaat.
    Je hebt wat het lopen betreft wel een mooie zomer, want met erg hoge temperaturen is het een stuk zwaarder. oma

  2. Redstar zegt:

    Is het maar 10 kilometer? Ik had verwacht dat het veel meer zou zijn. Als je alle logs bij elkaar pakt over je rondje lijkt het allemaal veel meer.
    10 kilometer is wel lekker om te rennen. Hoe lang ren jij er over?

  3. jager zegt:

    @Redstar, zo’n uurtje ongeveer.

  4. Pingback: Mijn rondje 2012 deel 1 | Jagers weblog

Geef een reactie

