Battlefield 3, deel 10

Sinds de vorige update weer 19 sterren erbij.(klik)

Het is alweer 2 maanden geleden sinds mijn laatste Battlefield 3 update maar dat kwam voornamelijk door de vakantie. Toch heb ik niet stil gezeten want ik ben weer 19 sterren hoger in rang en mijn adelaar heeft vanaf rang 51 ook een gouden kleur gekregen en daar doe we het voor!
Klik voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6, DEEL7, DEEL8, DEEL9.

De vorige keer schreef ik al kort over de nieuwe mappack, “close Quarters” maar inmiddels is daar ook alweer een nieuwe mappack bijgekomen, genaamd “armored kill” met 4 grote maps met veel tanks en nieuwe voertuigen en ook weer nieuwe wapens.
Dus we blijven nog wel even door knallen in Battlefield 3. Toch moet ik wel zeggen dat die grote maps voor mij minder leuk zijn om te spelen, het is vooral veel lopen, rijden of vliegen en dan even vechten en dan weer opnieuw beginnen. Ik houd meer van het snellere knallen zoals in close quarters gebeurd en daar ben ik ook beter in. Toch is het wel leuk om weer eens in een tank te stappen en zo de oorlog in te gaan.
Ook vliegen heb ik alweer wat meer gedaan maar je hebt dan minder het gevoel dat je echt meedoet met de actie onder je. In close quarters verdien je ook al snel veel meer punten als je een beetje goed bent omdat je in een kleine map op elkaar schiet.
Mijn favoriete wapen in die kleine maps is de F2000 en dat is dan ook gelijk mijn meest gebruikte wapen geworden. Net als de Tar21 die ik veel heb gebruikt in Call of duty, modern warfare is het een zogenaamd bullpup wapen dat betekend dat het magazijn achter in het wapen zit en het wapen handelbaarder is in stedelijke omgevingen met het om de hoek heen gaan van gebouwen want je kunt sneller richten omdat het wapen korter is.
Zoals u leest vermaak ik me nog prima met Battlefield 3 en ga ik nu op weg naar de eind rang van 100 sterren zodat ik volgend jaar op vakantie op Kreta tegen mijn barkeeper Ilias kan zeggen dat ik hem heb gexebvenaard want hij is al een tijdje level 100 en dat was wel een verrassing afgelopen vakantie, hahahah.
Ik moet wel voorzichtig zijn met wat ik zeg want hij leest tegenwoordig mee en ik weet niet hoe goed zijn vertaal programma werkt 😉

Kunst aan de muur in close quarters, maar als ik erop schiet is het weg!(klik groot)

Nog steeds prima resultaten en mijn F2000 gaat dus nu fier aan de leiding!! (klik groot)

In de parkeerplaats van de map operation 925 is het meeste herrie want daar gaan de auto alarmen al af voordat je begint met schieten! (klik groot)

Volgens mij is dit de map Death Valley en er loopt een spoor doorheen, het is een grote map maar niet de grootste(klik groot)

Dit is volgens de kenners de grootste map genaamd Bandar Dessert. In een tank is het goed te doen maar stilstaan is geen goed idee! (klik groot)

Nog een keer Bandar Dessert, veel zand een paar wegen maar het lijkt niet zo groot als dat het is! (klik groot)

Dit is de map Alborz mountains met hele grote bergen en veel hoogte verschil dus, altijd leuk om als sniper lekker hoog te gaan liggen schieten! (klik groot)

MW3= Call of duty modernwarfare 3(klik voor link en meer info)
BF3 = Battlefield 3(klik voor link en meer info)

**Voor als u wilt reageren, houd er dan rekening mee dat het even kan duren voordat de reactie zichtbaar wordt, dit kan ik helaas momenteel niet aanpassen op mijn blog...**

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Game Reviews en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Battlefield 3, deel 10

  1. oma zegt:

    Ha Jager,

    Je bent dus bevorderd in rang, of level.
    Je bent een echte spel lief hebber. oma

  2. Renxe9Smurf zegt:

    Je kan er ook zo passievol over schrijven!
    leuk!
    Je vakantieverhalen begrijp ik beter 😛

  3. Redstar zegt:

    Ik speel ook gewoon mijn spellen ondanks dat ik er weinig over schrijf. HEt is toch een van mijn favo bezigheden.

  4. Gamen is echt een onderdeel van jou he 🙂
    ik heb er niets mee, een blauwe maandag speel ik Angry Birds en daar bak ik ook niets van!

  5. jager zegt:

    @linda; die speel ik ook maat bak er ook niks van, ik heb niks met boze vogels dus jij ook niet, hahahabhha

  6. Pingback: Klaar voor the End Game | Jagers weblog

Geef een reactie

