Vakantie Kreta 2012 deel 9

heerlijk door de blauwe lucht op een glider!!(klik groot)

Met wat vertraging omdat weblog weer eens niet bereikbaar was dan nu toch nog deel 9 van de serie over onze vakantie op Kreta dit jaar vanaf 13 augustus 2012.
Klik voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6, DEEL7, DEEL8.
Vandaag gaan we vooral veel naar eten kijken en vieren we de verjaardag van Gaby op 23 augustus met een lekker ijs dessert. We zien een grote vis op ijs en andere etenswaren.
De rest is vandaag geheel off topic:
Verder wil ik nog wel even kwijt op deze zaterdag avond in Holland dat de televisie wel tot een dieptepunt is gedaald met feel good rommel op de meeste zenders of campeer tv bij sbs 6, werkelijk wat een kutzooi op tv op de zaterdag avond. Dan maar weer terug naar Kreta, lekker stappen en borrelen aan de bar zonder al die tv rommel….
Kijken er nog wel mensen naar die troep of nog erger morgen naar die boeren zie wijven zoeken. Laat ik dan zeggen dat ik dan met mijn favoriete hobby bezig ben, namelijk gamen!

mijn avond eten op 22 augustus was spaghetti met zee dingen, zoals garnalen en inktvis ringen, het was heerlijk en vers!(klik groot)

Gaby eet vandaag stifado, gestoofd vlees met friet, maar die friet zat overal bij!(klik groot)

Even goed kijk, jawel een hele grote kolom bier in het midden, er zat ijs bij om het koud te houden(klik groot)

Linksboven: Mijn benen in de zon met nog zo’n 4 van de 14 dagen te gaan.(klik groot)
Rechtsboven: Hier komt een toeristisch treintje waar je een rondje mee kon rijden!(klik groot)

Een lekker vers visje, het was zeker te ruiken! (klik groot)

En alweer aan het eten op 23 augustus, het verjaardags diner van haarzelf!!(klik groot)

Ikzelf heb een heerlijke sirloin steak besteld een soort lende biefstuk met peper saus!(klik groot)

Linksboven: Een toetje voor de jarige een enorme bak ijs met fruit(klik groot)
Rechtsboven: Daar moet op gedronken worden natuurlijk, met onze barkeep Ilyas, de level 100xa0 battlefield 3 gamer die ook lekker kan mixen! Zoon Harry op de achtergrond(klik groot)

Volgende keer gaan wexa0 mijn hardloop rondje op Kreta doen in een deel of 2!

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Kreta vakantie 2012 en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op Vakantie Kreta 2012 deel 9

  1. oma zegt:

    Ha Jager,

    De blauwe lucht spreekt me wel aan.
    Tv kijk ik erg weinig, te veel van wat je noemt enz.
    Dan is ’s avonds in de zon lopen veel leuker, maar hier is het weer donker en koud.
    Wel handig een tafeltap.
    De haai met de fles in zijn bek doet me denken aan Kuifje.
    Soms loopt het idd niet lekker op weblog, meestal zet ik mijn reactie eerst in kladblok, in het geval ik twee keer moet plaatsen. oma
    zoals nu.

  2. Moest even bijlezen want liep achter door alle 3 oktoberdrukte maar ben nu weer helemaal bij en heb genoten. Griekenland blijft mijn nummer een.

  3. Renxe9Smurf zegt:

    He, arme vis, zo met zijn kop er nog aan.
    Ja, voor de rest allemaal prima.

  4. Lady Troy zegt:

    Punt gaat verhuizen en dan ziet het er somber uit.
    Erg veel punters bevalt de nieuwe sytuatie niks en gaan massaal er weg.
    Ben benieuwd of jij bij weblog blijft.
    Mocht mijn puntweb plots uit de lucht zijn, kan je me mailen
    ladytroy@casema.nl
    ben benieuwd wat jij gaat kiezen nl om te kunnen blijven webben zonder problemen. Knf. van Lady Troy

  5. Pingback: Vakantie Kreta 2012 deel 15 | Jagers weblog

  6. Pingback: Vakantie Kreta 2012 deel 14 | Jagers weblog

  7. Pingback: Vakantie Kreta 2012 deel 13 | Jagers weblog

  8. Pingback: Vakantie Kreta 2012 deel 12 | Jagers weblog

  9. Pingback: Vakantie Kreta 2012 deel 11 | Jagers weblog

  10. Pingback: Vakantie Kreta 2012 deel 10 | Jagers weblog

  11. Pingback: Vakantie Kreta 2012 deel 16 | Jagers weblog

Geef een reactie

