Vakantie Kreta 2012 deel 13

En weer een quad verhuurder op de hoek, hier sla ik linksaf verder naar beneden.(klik groot)

We sluiten vandaag het drieluik over mijn hardloop rondje op Kreta af in deel 13 van mijn serie over onze vakantie op Kreta dit jaar vanaf 13 augustus 2012.
Klik voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6, DEEL7, DEEL8, DEEL9, DEEL10, DEEL11, DEEL12.
Dit keer gaan we over de boulevard van Chersonissos terug naar ons appartement.
Daar komen we dan in het volgende deel echt aan maar deze keer gaan we de hele nog lege Boulevard over waar je soms nog dronken jeugd hun roes aan het uitslapen waren.
Vandaag komen we ook langs de nieuwe buren van mijn favoriete Bar Hooks en dan zie je gelijk dat het als een soort club is ingericht met zwembaden en luide muziek in de avond maar ik vraag me wel af of het echt goed loopt want Hooks was iedere avond drukker!..

Dan komen we aan bij de zee op de boulevard en gaan we de laatste etappe in!(klik groot)

We komen langs de haven waarbij ik soms nog een stukje over de pier heen en weer loop naar de kleine vuurtoren en weer terug.(klik groot)

Verder over het normaal erg drukke stuk van de boulevard van Chersonissos maar in de ochtend nog stil en verlaten.(klik groot)

Linksboven: Duidelijk een verlaten boulevard maar daar wordt het pas na 20:00 uur druk.(klik groot)
Rechtsboven: Het is nog ochtend maar je kunt wel al een biertje bestellen !(klik groot)

Na weer een kleine heuvel komen we richting de Hooks bar en rechts dus die nieuwe grote bar (klik groot)

Palm beach bar, de club die nu de nieuwe buur is van mijn favoriete bar Hooks, soms wat luidruchtig maar nooit erg druk.!(klik groot)

Dit is toch wel een fijn uitzicht als je aan het hardlopen bent(klik groot)

Linksboven: Hier moet ik feitelijk over een terras lopen richting ons appartement!(klik groot)
Rechtsboven: Dan kom ik nog langs de ligweide van een hotel waar iedere ochtend gymnastiek wordt bedreven.(klik groot)

Volgende keer gaan we weer lekker eten en naar het strand en naderen we het einde van de vakantie en deze serie!x85

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Kreta vakantie 2012 en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Vakantie Kreta 2012 deel 13

  1. Renxe9Smurf zegt:

    Alles is aan verandering onderhevig, en dat zal vast ook wel altijd zo blijven.
    Dit is echt de kijk van deze tijd.

  2. oma zegt:

    Ha jager,

    Kon gisteren niet op je log komen, vandaag weer wel.
    De concurentie is nu natuurlijk nog groter door de recesie.
    Komen er nu minder vakantiegangers of is het gelijk? oma

  3. Moest vandaag met dit heerlijke weer aan je Kreta logs denken. Stomme is alleen dat ik zondag met dat rot weer er ook al aan moest denken. 🙂

  4. Lady Troy zegt:

    Hoi hoi ik ben nog steeds niet met het puntje verhuisd.
    Jouw web is ook te vaak een witte bladzijde Jager, maar nu weer is niet.
    Leuk al je foto’s over je vakantie te zien en heerlijk weer, dat wel natuurlijk. Hier gaat alles z’n gangetje, DJ doet om de 3 weken de chemokuur van 5 dagen en dat is nu weer net achter de rug. Pas na de Pet-scan weten we of de kuur goed aanslaat of niet. Groetjes van Lady Troy

  5. jager zegt:

    @oma; wel gelijk eigenlijk maar we waren wat vroeger dit jaar…
    @LG; en we hebben nog een paar logs te gaan en ik heb je dromen al, dat is een goed begin!

  6. jager zegt:

    @LT; ja soms lastig hier maar wil nog niet verhuizen… hopen we maar op een goede pat scan!

  7. Pingback: Vakantie Kreta 2012 deel 15 | Jagers weblog

  8. Pingback: Vakantie Kreta 2012 deel 14 | Jagers weblog

  9. Pingback: Vakantie Kreta 2012 deel 16 | Jagers weblog

Geef een reactie

