Vakantie filmpjes Kreta 2012 deel 1

Optreden in de beachcumber bar altijd lekkere muziek en borrelhapjes ! maar welk nummer zingt hij en van wie is het?

Vandaag starten we met een serie filmpjes van onze vakantie op Kreta in een deel of 5.

De filmpjes gaan over het strand, bar bezoeken en het goede leven op Kreta, zoals jullie al gewend zijn van mijn foto serie die HIER staat.
We beginnen weer bij de meezing bar Beachcumber waar we in de eerste week een avondje hebben doorgebracht en wie het liedje en de artiest raad die hier wordt nagezongen die gaat mee voor de bonus kaart!
Hieronder gaan we dan naar het strand met een filmpje op het strand van Meltimi beach, dat is naast starbeach en als we niet willen of kunnen fietsen dan gaan we naar dit strand. Ook zie je de beachmaster, die de bedjes op het strand beheerd, een aantal keren langskomen en volgens mij was ik ergens daarachter in zee te zien. Ook is het duidelijk de eerste week want er waren golven en die waren in de tweede week vrijwel verdwenen.

In de zee staan voor het strand van Stalida, de plaats waar we naar zee gingen.

Dit_was_dan_het_eerste_deel_van_de_film_serie over onze vakantie op Kreta van 2012, er komen nog een paar deeltjes en dan ga ik een belofte inlossen en een fotoboek inscannen die ik nog steeds heb liggen van het tweede deel van onze vroegere jeugd vakanties bij Callantsoog!

 

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Kreta vakantie 2012 en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Vakantie filmpjes Kreta 2012 deel 1

  1. Renxe9Smurf zegt:

    Ik moest het filmpje openen in een nieuw venster, maar aldaar gaf het wel prima een vakantiebeeld weer. Lekker niksen, voor wie daar van houdt.

  2. oma zegt:

    Ha Jager,

    Kreeg de meldingen al van YT binnen, een hele vracht.
    Geeft wel een levend beeld van het nachtleven.
    Mooi helder water, met vis.
    Boottochtjes doen het wel met het mooie weer. oma

  3. Lady Troy zegt:

    blog.seniorennet.be/lt/
    Mijn nieuwe blog adres Jager
    Als ik zo je web bekijk past dit type blog die ik nu geb
    precies bij jou!
    Mocht je er zin in hebben …je weet m’n
    e-mailadres en anders m’n blog link nu
    Fijne nieuwe week.
    Knf. van Lady Troy

  4. Lady Troy zegt:

    Het blijft leuk te lezen over je vakantie
    in Griekenland.
    Fijne nieuwe week wens ik je Jager.
    Knf. van Lady Troy

Geef een reactie

