Vakantie filmpjes Kreta 2012 deel 2

Starbeach muziek was al van ver af te horen, we zijn er een aantal keren kort bij geweest. Maandag avond was volgens mij beachflirt wel leuk.

Verder met de filmpjes van Kreta deel 2 en vandaag gaan we naar Starbeach en lopen we met schuimvoeten rond na een schuimparty.
Hieronder een best lang filmpje van de Hooks bar waar er eerst geposeerd wordt door de barkeeper Ilias en zijn twee zoons Niko en Harry en zijn Schoonbroer uit Engeland die een dag voor ons is vertrokken. Samen met hen heb ik menig shot drankje gedronken….
D
e filmpjes gaan over het strand, bar bezoeken en het goede leven op Kreta, zoals jullie al gewend zijn van mijn foto serie die HIER staat..

Hooks bar, de mensen achter de bar, we gaan aan de shots en zeggen Jamas! (proost) en aan het einde maakt Harry een biertje klaar.
Nog een kort filmpje van mijn schuimvoeten. Ik dacht eerst dat ik veel langer had gefilmd maar er is blijkbaar iets niet goed gegaan…

Dit_was_dan_het_tweede_deel_van_de_film_serie over onze vakantie op Kreta van 2012, er komen nog een paar deeltjes en we gaan ook weer verder met een aantal delen over onze vroegere jeugd vakanties bij Callantsoog!

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Kreta vakantie 2012 en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Vakantie filmpjes Kreta 2012 deel 2

  1. oma zegt:

    Ha Jager,

    Dacht eerst dat het gesneeuwd had, maar het was gewoon schuim. oma

    ot, ook wel eendagsvlieg genoemd.

  2. jager zegt:

    @oma, precies, daar ging het toch over?:P

  3. Renxe9Smurf zegt:

    Ik vind ze prachtig! Zie ze nu gewoon hier, en dat is toch echt even genieten 🙂

  4. Renxe9Smurf zegt:

    Ik vind ze prachtig! Zie ze nu gewoon hier, en dat is toch echt even genieten 🙂

  5. Redstar zegt:

    Leuk om te zien. Vooral ook voor jullie zelf, en weer langzaam naar de volgende vakantie uit te kijken.

  6. Lady Troy zegt:

    http://blog.seniorennet.be/lt/
    Hoi Jager
    Blijf je zo schrijven met dat kloweer hier
    over heerlijke warme stranden en mooi weer!
    Fijn weekend wens ik je.
    Knf. van Lady Troy

  7. Ondanks de kou blijf ik toch genieten van je verhalen over Kreta en nu zelfs filmpjes

  8. Lady Troy zegt:

    http://blog.seniorennet.be/lt/
    Mijn bloglink
    Hier schijnt nu het zonnetje vandaag.
    Ik hoop bij jullie ook.
    Fijne Midweek Jager.
    Knf. van Lady Troy

Geef een reactie

