Black ops 2 deel 1

De cover van de game black ops 2.(klik groot)

Vandaag gaan we hier van start met een nieuwe game serie. Afgelopen dinsdag 13 november is de nieuwe game van Call of duty uitgekomen genaamd Black ops 2.
Diegenen die mij al langer volgen weten dat ik ook voorgaande delen heb gespeeld en ik heb er ook over geschreven zoals HIER en HIER.
De voorganger van deze game was natuurlijk black ops deel 1 en die heb ik ook heel veel gespeeld. Daarna kwam Call of duty modern warfare 3 die ik ook heb gespeeld maar in verhouding een stuk minder lang omdat ik daarnaast ook Battlefield 3 aan het spelen was.
Daar ben ik nu ook nog mee bezig en zeker ook nog niet mee klaar want daar heb ik de eindrang nog niet bereikt en er komt nog een update van uit, genaamd Afttermath, die ik ook nog wil spelen.
Toch ben ik deze week aan deze nieuwe call of duty begonnen die is gemaakt door Treyarch. Dat komt omdat ik deel 1 ook heel veel heb gespeeld en ik moet zeggen dat het verhaal in de single player mij aangenaam verrast heeft.
Vandaag en volgende week dan ook eerst het verhaal rond de single player maar dan wel zonder het weggeven van het einde. Dat is op zich al lastig want er zijn meerdere verhaal lijnen en eindes in deze game en ik heb er pas 1 uitgespeeld.
De game heeft een spannende en ook wel meeslepende verhaal lijn die begint met momenten uit het eerste deel van Black ops en met dezelfde hoofdrol speler en de game gaat door naar de toekomst, 2025.
Grappig is ook dat er bepaalde bekende personen in voorkomen in naam of als gezicht. Zo zie je Hillary Clinton met een andere naam als Amerikaanse president en ook die hoofd van de CIA die net is afgetreden genaamd David Petraeus, de ex generaal.
In de single player speel je meerdere karakters en krijg je ook keuzes die de game veranderen en ook het einde veranderen en daarover volgende keer meer..

Collega Harper neemt een bewaker te grazen bij een inval!!(klik groot)

Meeluisteren met een gesprek in 2025 zou het zomaar zo kunnen gaan!!(klik groot)

Biertje drinken met collega’s en drugs ophalen om Noriega te grazen te nemen.(klik groot)

De slechterik in deze game Raul Menendez!(klik groot)

Raul Menendez heeft volgers die voor hem door het vuur gaan(klik groot)

De nieuwe wapens van die tijd lijken veel op de huidige maar dan met meer opties erop!(klik groot)

Dit_was_dan_het_eerste deel van de nieuwe game serie over de game black ops 2, dus weer genoeg materiaal om over te schrijven de komende weken!

Over realjager

Game Blogger
Dit bericht werd geplaatst in Call of duty black ops 2 en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Black ops 2 deel 1

  1. madbello zegt:

    Heb het ook voor mijn zoon gekocht, word wel gek van al dat geschiet maar moet wel zeggen dat het grafisch best realistisch is.

  2. Stond je ook om 12 uur ’s nachts voor de winkel of ben je de volgende dag gegaan.

  3. Renxe9Smurf zegt:

    Ja, dat ziet er wel heel erg relaistisch uit, bijna eng gewoon!

  4. haha die reaktie!!!
    Stond he om 0.00 uur voor de winkel lol

  5. oma zegt:

    Ha Jager,

    De jongens waren ook met een ander spel bezig en een nieuw, zal nog eens na vragen. oma

  6. Pingback: Black ops 2 deel 3 | Jagers weblog

  7. Pingback: Black ops 2 deel 2 | Jagers weblog

Plaats een reactie