Callantsoog 1991-1993 deel 54

Zomer 1991, soms hadden we een bui maar daar maakten we ook het beste van!….(klik groot)

En tussen het game geweld door gaan we weer even verder met de allerlaatste serie over mijn vroegere vakantiesxa0 in Callantsoog waar ik tussen 1989 en 1993 met vrienden ieder jaar heen ging.
Eerdere delen over deze vakanties staan HIER: PAGINA1, PAGINA2, PAGINA3, PAGINA4.
We gaan verder met deel 54 van deze allerlaatste vakantie serie uit Callantsoog. KLIK voor DEEL52, DEEL53
Vandaag beginnen we na een regenbui want ook daar hadden we wel eens last van in 6 weken vakantie.
In het jaar 1991 hadden we ons examen jaar en daarom waren we al heel vroeg op de camping te vinden en zijn we ook meer dan 6 weken daar geweest met een een enkele tussen pauze.
Het jaar 1991 was voor mij een heel bijzonder jaar, ik was geslaagd voor de HAVO en ging in augustus de militaire dienst in bij de luchtmacht voor een opleiding in Nijmegen op de LIMOS. Na 11 weken opleiding voor bewaking werd ik gestationeerd in Duitsland op de Kazerne van Blomberg, bij Detmold en Herford in het Teutoburgerbos.
Het is was dus echt een lange vakantie en een overgang van opleiding naar werk. Ik heb sindsdien alleen nog maar gewerkt maar tussendoor nog wel wat opleidingen gevolgd.
Als ik nu terug kijk was het wel 1 van de mooiste jaren van mijn leven. Daarna was 1995 weer een bijzonder jaar omdat ik toen ben verhuisd van Duitsland naar Nederland en toen ik op oefening ben geweest naar Amerika, dat waren nog eens tijden!.

Linksboven:En regenbui houd mij niet tegen, het was verder een mooie zomer! .(klik groot)
Rechtsboven: Hij heet Its en we leerden hem kennen op de camping van Callantsoog en hebben een hoop lol gehad.(klik groot)

Het was nog voor de zomer, ergens in mei of junixa0 van 992 en we zaten al op de camping en kwamen deze meiden tegen, genaamd Ellen en Wanda en daar hebben we later nog mee afgesproken en onze Guns and roses T-shirts gehaald die later in de serie nog terug komen…(klik groot)

Vakantie 1992, ik kwam nog op bezoek maar niet meer om te werken, het veld waar op we stonden was wel voor de werkers bij de bollen boeren(ik sta in de tent!)…(klik groot)

De zomer van 1992 was weer heerlijk, iedere avond stappen en zuipen(toen ik er was) en overdag op het strand of op de camping luieren……(klik groot)

Dan maar weer eens naar het strand en krijgen we te maken met de zusjes Meryam en Louisa en met Sverda in het midden, we hebben samen een hoop lol gehad!..(klik groot)

Dit zal wel een foto van mij maat Steven zijn want hij had meer wat met Louisa maar daar komt hij en ik dus ook in deze log nog lang op terug!!!(klik groot)

Dit_was_dan_het_tweede nieuwe deel van de laatste serie over onze vakanties in Callantsoog tussen 1989 en 1993. De komende weken volgen nog zo’n 5 tal delen uit Callantsoog!

Dit bericht werd geplaatst in Mijn vakanties en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Callantsoog 1991-1993 deel 54

  1. Redstar zegt:

    Zo fiets je weer langs de vakanties van vroeger. Leuk dat je die foto’s allemaal nog hebt.

  2. Toch eerlijk om er ook een regenplaatje tussen te zetten 🙂

  3. oma zegt:

    Ha Jager,

    Dat is het voordeel van het overgaan van school naar de luchtmacht, lekker lange vakantie.
    Je kijkt tevreden terug op je jonge jaren.
    Mooie jeugd herinneringen. oma

  4. Lady Troy zegt:


    Plaatje is dit keer de
    weerradar.
    Kan je op je weppie zetten.
    Mag/hoeft niet!
    Dus je gaat gewoon verder met zomers lekker weer
    in deze Hersttijd.
    Ik kan de typefout niet verbeteren in dit venstertje van je
    dan verdwijnt al het getypte mee nl.
    Maar het moet zijn, Herfst!
    Knf. van LT
    ps. Je mag gewoon op mijn blogje komen hoor
    het bijt niet!

  5. Volgens mij heb ik het al eerder gezegd, waardevol deze herrineringen.
    Leuk!

  6. Pingback: Callantsoog 1991-1993 deel 55 | Jagers weblog

  7. Pingback: Callantsoog 1991-1993 deel 56 | Jagers weblog

Geef een reactie

