Callantsoog 1991-1993 deel 55

Zomer 1992, mijn huidige profiel foto van facebook!….(klik groot)

We gaan nu weer even verder met de allerlaatste serie over mijn vroegere vakanties in Callantsoog waar ik tussen 1989 en 1993 met vrienden ieder jaar heen ging.
Eerdere delen over deze vakanties staan HIER: PAGINA1, PAGINA2, PAGINA3, PAGINA4.
Dit is alweer deel 55 van deze vakantie serie uit Callantsoog.
KLIK voor DEEL52, DEEL53, DEEL54
Deze keer verlaten we het strand met onze super de luxe bolide waar we met de hele club net in pasten.
Daarna moeten we natuurlijk her zand val onze beentjes afspoelen en gaan we dus naar de douches.
Ik weet niet met welk idee Steven zijn camera meenam naar de douches maar het leverde enkele opmerkelijke foto’s op waaronder die hier rechts waarop ik te zien ben in mijn toen nog spiksplinternieuwxa0 Guns and roses T-shirt waarover ik laatst nog een logje heb geschreven HIER!
Het is dan de zomer van het jaar 1992 en we maken kennis met Sverda en de zusjes Louisa en Meryam. Ook zij komen werken in de bollen en gaan gezellig mee stappen, naar het strand en zoals onder te zien ook in de douches.
Deze zomer kwam ik niet meer naar Callantsoog om te werken maar gewoon om plezier te hebben en een mooie vakantie en dat is toen goed gelukt!
Wat ik nu ook net toevallig zie is dat ook goed te herkennen is dat ik toen al in dienst was aan de groene dienst handdoek die ik mee had naar het douchen.
Volgende week dan echt de laatste foto’s van Callantsoog want dan zijn ze echt op. Het laatste jaar was voor mij 1993 maar daar was ik maar kort op bezoek en daarna ben ik pas in 1994 maar toen met mijn huidige vriendin en gingen we niet naar de camping maar naar een hotel.
Veel later ben ik nog een keer met Steven een week terug geweest tijdens een hete zomer en hebben we daar nog een keer veel plezier gemaakt, zoals HIER te zien is!.

Vakantie 1992,Louisa lacht even voor een foto van Steven!…(klik groot)

In 1992 hadden we voor het eerst een auto om mee heen en weer naar het strand te reizen, dat was wel makkelijk!….(klik groot)

Hier van links naar rechts, Sverda en de zusjes Louisa en Meryam, in de rij voor de douches(klik groot)

Nogmaals voor de douches maar nu in een andere volgorde!!(klik groot)

Dan besluit Steven om maar mee te gaan voor wat foto’s dus!!(klik groot)

Meryam kan er wel om lachen!!!(klik groot)

Dus dan moet Steven ook nog even bij de dames onder de douche, ja want als je er dan toch bent!!!(klik groot)

Dit_was_dan_het_voorlaatst deel van de laatste serie over onze vakanties in Callantsoog tussen 1989 en 1993.

Dit bericht werd geplaatst in Mijn vakanties en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Callantsoog 1991-1993 deel 55

  1. Renxe9Smurf zegt:

    Ja, dat zijn weer prachtige herinneringen! En wat weet je dat nog allemaal goed! Ik herrinner alleen flarden en zo.

  2. En toch valt het mij elke keer bjij jou jeugdfoto’s op dat je eigenlijk niet veel veranderd bent, nou ja een jaartje ouder maar je haalt je er wel gelijk uit.
    Off topic , raar dat je niet kon reageren op die andere log, hoop dat dat niet vaker gebeurd.

  3. oma zegt:

    Ha Jager,

    Je staat zo leuk op de foto, ruim 20 jaar terug alwaar.
    Misschien nam hij wel een onderwatercamera mee.
    En weer schoon. oma

    ot, vers kopje thee.

  4. oma zegt:

    Ha Jager,

    Gelukkig is Callantsoog nog steeds op de kaart te vinden. oma

  5. Lady Troy zegt:

    http://www.bloggen.be/
    Deze link is voor onder de 55Jaar en van dezelfde hoster als mijn seniorennetbe/
    Dus mocht je toch willen veranderen is dit wel de tip.
    Knf. van LT

  6. Lady Troy zegt:

    Het plaatje:

    http://postimage.org/image/p84zf9o5l/

    Ik wens je een heel goed weekend

    Mijn blog:

    http://blog.seniorennet.be/lt/

    Knf. van Lady Troy

  7. Lady Troy zegt:

    Er staat steeds dat ik je een dubbele reactie stuur
    en dat dat fout is, maar ik heb maar 1 reactie nu getypt.
    Eigenaardig he.
    Fijn Weekend Jager.
    Hopelijk lukt het nu wel.

  8. Pingback: Callantsoog 1991-1993 deel 56 | Jagers weblog

Geef een reactie

