Callantsoog 1991-1993 deel 56

En dan zijn we op de camping en gaan biljarten!….(klik groot)

Vandaag dan het allerlaatste deel van mij al heel lang lopende vakantie serie over mijn vroegere vakanties in Callantsoog waar ik tussen 1989 en 1993 met vrienden ieder jaar heen ging.
Eerdere delen over deze vakanties staan HIER: PAGINA1, PAGINA2, PAGINA3, PAGINA4.
Dit is alweer deel 56 van deze vakantie serie uit Callantsoog. KLIK voor DEEL52, DEEL53, DEEL54, DEEL55..
Dit deel gaat dan voornamelijk over mijn vakantie maatje Steven waarmee ik nog steeds contact heb.
We zijn samen nog eens terug geweest naar de camping samen met mijn vriendin en de kids en hebben daar opnieuw een hoop lol gehad zoals ik hier heb geschreven.
Komende zondag is hij jarig en ik had hem allang een keer moeten bellen om weer eens een afspraak te maken en om zijn vrouw en kindje te ontmoeten maar het komt er hier de laatste tijd niet echt van door drukte en omdat ik het steeds vergeet.
Ik ga hem zondag zeker even bellen want dan is hij jarig en alhoewel hij in de meest lelijke stad van Nederland ga ik hem toch maar eens bezoeken.
Dit logje is dus bedoeld voor zijn verjaardag en ook gelijk het afscheid van deze mooie en ook allerlaatste serie over onze vakanties in Callantsoog!
We hebben daar dus een geweldige tijd gehad waaraan ik vele mooie herinneringen heb die ik altijd zal blijven koesteren!.

Samen biljarten met onze toen nog nieuwe guns and roses t-shirts(klik groot)

Onze tegenstand was het kassa meisje van de supermarkt!….(klik groot)

Hier krijgt Erik een massage(klik groot)

Koken doe je zo op de camping! Andrea en ik weet het niet meer aan het koken!!(klik groot)

Ons uitzicht vanuit de tent was de ingang van de camping en daar zaten we dan met zijn allen!!(klik groot)

Ik was hier zelf niet bij en weet geen namen behalve die van Steven!!(klik groot)

Toen had Steven nog lange haren tegenwoordig is heeft hij een iets andere uitstraling zoals zijn vrouw weett!!!(klik groot)

Dit_was_dan_het_allerlaatste deel van de laatste serie over onze vakanties in Callantsoog tussen 1989 en 1993. We komen terug met een deel over battlefield aftermath.

Dit bericht werd geplaatst in Mijn vakanties en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Callantsoog 1991-1993 deel 56

  1. Leuke serie , ben wel benieuwd hoe die Steven er nu uit ziet,
    OT: over dat gamen, een gatsblog?? 🙂

  2. oma zegt:

    Ha Jager,

    Ziet er gezellig uit, biljartje, zon en een massage. oma

  3. Renxe9Smurf zegt:

    Ja, dat was een prachtige tijd die je nimmer meer zal vergeten! En wij ook niet.

  4. Lady Troy zegt:

    Dat je al die foto’s nog hebt Jager
    leuk hoor!
    Fijn weekend.
    Knf. van Lady Troy

  5. Redstar zegt:

    Deel 56 alweer. Heb ik echt al die andere delen ook gelezen?

  6. Suske zegt:

    als je foto’s van mij uit die jaren bekijkt dan is mijn uitstraling ook je dat niet meer.

  7. Pingback: Zomaar foto’s deel 7 | Jagers weblog

  8. Pingback: Zomaar foto’s deel 44 | Jagers weblog

Geef een reactie

