Rennen door de sneeuw

Capuchon op met hardlopen, dat doe ik alleen met dit extreme weer, anders nooit!(klik groot)

Gisteren, zondag 20 januari, was het hier behoorlijk aan het sneeuwen en op zich nog was dat nog niet zo erg maar die wind erbij maakte het toch wel erg zwaar.
Normaal loop ik op de zondag ook nog een rondje in de middag maar deze keer heb ik daar toch maar van afgezien.
De kou is niet het probleem en ook die vallende sneeuw niet, het is vooral de sneeuw op de grond die het lopen zwaar maakt.
Op de fietspaden en wegen is het dan nog vaak wel te doen maar ik loop bijna 3 kwart van mijn mijn rondje door het bos en daar hebben ze nog geen sneeuw geruimd…
Vandaag en ook morgen zal het nog wel hetzelfde zijn met hardlopen volgens de laatste voorspellingen maar dan mag die sneeuwrommel van mij snel verdwijnen en plaatsmaken voor zonneschijn.

Het laatste nieuws hier over mijn overgang van weblog naar wordpress:
Ik heb de “over Jager pagina” geüpdatet maar moet er nog nieuwe foto’s bij plaatsen. Verder heb ik de breedte van de foto’s op mijn log aangepast zodat deze niet over het menu heen lopen. In de planning staat en persoonlijker maken van het menu en de galerij en over knop onder mijn kopfoto een functie te geven.

Verse sneeuw is lastig lopen en blijft plakken aan je schoenen, van mij mag het nu wel lente worden!(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn sport momenten en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

12 reacties op Rennen door de sneeuw

  1. Suske zegt:

    Die sneeuw vind ik niet zo erg, wel dat het een smurrie wordt en later ijsspiegel.
    geef mij ook maar de zomer.

  2. oma zegt:

    Ha Jager,

    Je bent een van de weinig doorlopers in de winter.
    De sneeuw geeft wel fantstische afwisseling.
    Je WP log ziet er netjes uit, en laad veel snellen dan, laat maar.
    De dag viel mee, helaas was mijn pc besmet, maar weer opgelost, lees straks maar. oma

  3. RenéSmurf zegt:

    ja, klus maar lekker door tot je tevreden bent! En hardlopen komt wel weer, voorlopig kan je misschien wel gaan schaatsen of skieen:P

  4. madbello zegt:

    Wat een kanjer ben je toch en nog eens in een korte broekje 😉

  5. Redstar zegt:

    Ik ren minder omdat er hier in de polder slecht gestrooid is. Ik vervang mijn rennen door touwtjespringen. 20 minuten perdag. Tenslotte loop ik voor cardio naast mijn trainen, en hoef niet per se elke dag een uur de hort op

    • realjager zegt:

      Ja dat is vervelend geen gestrooi, hier ook alleen de hoofdwegen en fietspaden maar binnendoor ben je hier ook de klos. Ik loop dan liever in de berm door de sneeuw…
      Dat uurtje is voor mij ontspanning 🙂

  6. Petje af hoor dat je toch bent gaan lopen het was echt superkoud met die wind gisteren.

Geef een reactie

