Nieuwe mobiel, een HTC

De HTC Desire X, even wennen aan die touch screens(klik groot)

Vandaag heb ik een nieuwe mobiel gekregen omdat onze oude Blackberry’s  voor het werk niet meer voldeden.
De nieuwe toestellen die we hebben gekregen zijn de HTC Desire X(klik) en dat is wel even wennen na een oude Blackberry. Vooral zo’n touchscreen is niks voor mij maar dat vanzelf beter gaan hoop ik..
Voor mijn werk is een mobiel tegenwoordig wel noodzakelijk om niet alleen te bellen maar ook om mijn mail en agenda bij te kunnen houden.
Nu ben ik niet zo bezig met mobieltjes maar je kunt er telkens weer wat meer mee en ik hobbel er wat achteraan. De komende dagen dus even aan het stoeien met dit toestel en hopen dat ik wat aan de praat krijg…

Het laatste nieuws hier over mijn overgang van weblog naar wordpress:
Ik heb de links in mijn oude blogs verder aangepast zodat ze hier uitkomen en niet op het oude jager.weblog.nl adres.
Verder heb ik de widget recente reacties toegevoegd zodat je kunt zien wie er heeft gereageerd en binnenkort ga ik eens stoeien met custom menu’s zodat ik weer wat oude links kan herstellen naar spelletjes en informatie. Hopen dat het lukt!

Dit bericht werd geplaatst in Mijn persoonlijke info en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Nieuwe mobiel, een HTC

  1. Francky zegt:

    neem je tijd voor het zoekwerk. ik heb ook tijd nodig gehad toen ik overstapte van blogspot naar WP om te wennen aan dat nieuwe speelgoed.
    Mijn mobiel is ook al weer enkele jaren oud, dus ik huppel kilometers achter.

  2. marion zegt:

    Ja een leuk toestel jager ik heb ook htc wildefire s ,desire x is goed hoor veel plezier er mee gr marion en roland

  3. oma zegt:

    Ha Jager,

    Zoon heeft het vorige type en is daar meer dan tevreden mee, een goeie keuze. oma

    ot, Hulde aan onze moeders die het toch allemaal maar deden en we weer in een schoon bed konden slapen.

  4. RenéSmurf zegt:

    ja, ook meteen maar nieuw mobiel, alles nieuw, alles oke! Lekker bezig!

  5. Redstar zegt:

    De smartphones zijn echt geweldig. Ik heb de mijne nu meer als een jaar, maar zou niet meer zonder willen.

  6. Je zal zien dat je best snel gaat wennen aan je nieuwe mobieltje.Is echt mooi speelgoed.

  7. Pingback: Muziek luisteren van de radio | Jagers weblog

Geef een reactie

