Koffie en een broodje op station

Op Utrecht CS even een broodje Mozzarella eten bij de broodzaak(klik groot)

Vrijwel wekelijks ben ik voor mijn werk wel een keer in Utrecht en deze week was ik er weer eens 2 keer.
De meeste afspraken zijn in de ochtend en dan rijd ik via Nijmegen en haal ik daar meestal even een kop koffie.
Je hebt in Nijmegen naast elkaar de keuzes uit vier soorten koffie, de standaard NS koffie voor 2 euro. Dan heb je de koffie van Starbucks met meer keuzes en grotere bekers maar ook een stuk prijziger.
Je kunt ook koffie halen bij Julia’s maar die hebben lekkerdere cappuccino, ooit als beste getest in Kassa of zo.
Ten slotte kun je nog koffie drinken bij de broodzaak, ook lekker maar vrij normaal in vergelijking en iets duurder als die van de NS.
Die zaken zitten allemaal naast elkaar en dan is het lastig kiezen maar meestal neem ik gewoon een NS koffie en in de middag een cappuccino van Julia’s want die is ook echt heerlijk!
Dan verder naar Utrecht en vandaag had ik een middag afspraak en ben ik daar dus eerst maar een broodje gaan eten bij de broodzaak. Lekkere broodjes met vers beleg en vandaag was het een broodje Mozzarella kaas en pesto.
Daarna een paar honderd meter wandelen naar de toren voor een overleg.
Rond half vier waren we dan weer klaar en nemen we de trein weer terug en haal ik dus in Nijmegen nog gauw even voor het overstappen een cappuccino bij Julia’s in Nijmegen.

Linksboven: Mijn broodje Mozzarella, lekker vers voor mij gemaakt en smaakte heerlijk! (klik groot)
Rechtsboven: De toren waar ik regelmatig naar toe ga, maar ook op Hoog Catherijnen heb ik vaak afspraken(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn werk en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Koffie en een broodje op station

  1. oma zegt:

    Ha Jager,

    Keuze genoeg, zo kies je toch wat het meest bij je past.
    En zo’n dagje op pad, mag je ook genieten. oma

  2. Francky zegt:

    het ziet er daar een leuke omgeving uit.
    En zo’n broodje met koffie gaat er ook steeds in.

  3. Waar zouden we zijn zonder koffie, ik nergens in elk geval.

  4. RenéSmurf zegt:

    ja, je bent goed bekend daar! Je moet het allemaal maar even weten.
    Ik weet zulke dingen nooit, haha, zelfs hier niet:P

  5. Lady Troy zegt:


    Ha haa Aan het typegebouw zie je waar je werkt…
    bij de Rabobank!
    Is ook onze bank!
    Leuk verteld over de koffie keuze’s Jager!
    http://blog.seniorennet.be/lt1943/
    Fijne vrijdag
    Knf. van Lady Troy

  6. Lady Troy zegt:

    Blij zijn we er mee met het huis verkocht in crisistijd.
    Vandaag alles netjes afgerond: Koper en Verkoper…bij de Notaris.
    Extra leuk voor mijn DJ dat hij dit mee maakte vandaag.
    (Met te horen gekregen op 5 Oktober 2011 nog 2 tot 4 maanden te leven.)
    Ik hoop dat hij nog jaren wat dan ook van alles mee maakt

    Fijn weekend wens ik je.

    http://blog.seniorennet.be/lt1943/

    Groetjes en knf. van Lady Troy

Geef een reactie

