Even stilstaan

Mijn vader op de fiets in een afscheidsbericht van zijn wielrenclub(klik groot)

Het is een paar dagen te laat maar toch wil ik het hier weer even genoemd hebben net als voorgaande jaren.
Klik voor mijn tweede bericht hierover.
Het was veel te vroeg en we hadden al vele jaren geen contact meer.
Ik hoorde het dan ook pas een paar dagen later en ben op zoek gegaan naar info over wat hij in die tijd deed.
Ik vond een aantal foto’s van hem aan het wielrennen en een club(klik) waar hij bij hoorde die een afscheidsbericht hadden geschreven.
Ik wist wel dat hij vroeger altijd met de racefiets naar het werk ging en dan bezweet weer terugkwam maar zo rond mijn vijftiende verjaardag veranderde dat en verhuisde hij naar Leeuwarden.
We gingen soms daar op bezoek maar hij had niet veel tijd voor ons en zo kwamen we dan regelmatig bij mijn grootouders terecht.
Dat was ook gezellig maar ik begreep het nooit echt.
Veel later hoorde ik dat hij nog wel heeft geprobeerd om contact te zoeken maar dat is uiteindelijk niet meer gebeurd. Toen was het 26 januari 2006 en toen kon het niet meer.

Dit bericht werd geplaatst in Mijn persoonlijke info en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Even stilstaan

  1. oma zegt:

    Ha Jager,

    Een triest verhaal, jager.
    Jammer dat het zo gelopen is voor beide partijen, geeft wel troost dat hij het contact ook wilde herstellen.
    Als ik de foto bekijk lijk je erg veel op je vader.
    Sterkte. oma

  2. RenéSmurf zegt:

    ja, sneu verhaal, maar wel recht uit het hart! Ja, zo beziet men het eens van een kant als de jouwe, elk verhaal kent meerdere kanten.

  3. vlinder zegt:

    Indrukwekkend om te lezen, mooi beschreven. Helaas heb je niet de gelegenheid gehad om afscheid te nemen.

  4. Redstar zegt:

    Ja, zo kan het gaan. Ik zie mijn pa ook nooit. En het kan opeens over zijn.
    Een gevoelige Jager vandaag.

  5. jeetje, dat is niet zomaar wat
    Sterkte

Geef een reactie

