Lunchen op maandag

Broodje eiersalade en een kleine kom snert, altijd lekker…(klik groot)

Vrijwel iedere week als ik in Weert aan het werk ben dan lunch ik minimaal 1 keer in de middag bij de lokale V&D.
Dat is iets wat ik al bijna 10 jaar doe en dat eerst met mijn ex collega Thijs maar die is voor zichzelf begonnen en dus nu veelal alleen.
Meestal neem ik daar een soep en een broodje en vandaag werd het snert met een broodje eiersalade.
De lunch smaakt daar over het algemeen erg goed al lijkt het wel steeds prijziger geworden. Vroeger kreeg je nog een soep en een broodje voor 5 Euro maar tegenwoordig kost het al meer dan 8 Euro.
Daarom heb ik ook besloten om toch maar wat vaker bij onze eigen bedrijfs catering te gaan eten. Want dat is meer dan de helft goedkoper, al mis ik dan wel mijn wandeltochtje ernaartoe.
Dan toch maar een rondje extra wandelen in de middag als het een beetje redelijk weer is buiten want een frisse neus kan ik wel gebruiken!

Dit bericht werd geplaatst in Mijn werk en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Lunchen op maandag

  1. RenéSmurf zegt:

    ja, geld over de balk smijten is dan ook gewoon erg zonde! Nee, beetje beperken dan maar, ook prima!

  2. Ze prijzen zichzelf de markt uit!

  3. Lady Troy zegt:

    Het is weer Carnaval

    Ik wens je uit of thuis

    of voor de buis

    gezellige Carnaval.

    http://blog.seniorennet.be/lt1943/

    Inderdaad de prijzen lopen de pan uit
    her en der!

    Fijne dag wens ik je Jager.

    Knf. en liefs van Lady Troy

Geef een reactie

