Moeder jarig

Uit mijn verslag van vorig jaar, op weg naar de Chinees in de bittere koude toen!…(klik groot)

Vorig jaar waren we op bezoek in Zeeland met de familie bij mijn moeder op de verjaardag(KLIK) maar toen was ze in het weekend jarig.
Dit keer een gewone doordeweekse dag en eigenlijk viert ze het dit jaar dan ook niet zo.
Zoals ieder jaar heb ik bloemen gestuurd want daar houd ze enorm van en ook deze keer moet het weer een prachtig bos voorjaarsbloemen zijn geweest.
Ik bestel ze via Fleurop zoals ieder jaar maar krijg ze zelf nooit te zien.
Moet toch eens vragen of ze die kan fotograferen en online kan zetten want ze heeft nu een laptop en internet. Dan hebben we er allebeide nog wat aan…
Mam, van Harte, ook via dit kanaal, maar we hebben natuurlijk allang met elkaar gesproken!

Dit bericht werd geplaatst in Mijn persoonlijke info en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Moeder jarig

  1. Gefeliciteerd, leuk je moeder ook op de laptop!

  2. Gefeliciteerd met je moeder.

  3. oma zegt:

    Ha Jager,

    nog gefeliciteerd met je moeder.
    Bloemen doen het wel, goed idee om de bloemen online te laten zien, je zou met Fleurop contact kunnen opnemen, wie weet hou je er wat aan over. oma

  4. RenéSmurf zegt:

    haha, anders zelf even langsgaan en voordoen en helpen hoe het moet!
    Maar ze zal er blij mee zijn, dat lijkt me duidelijk.

  5. Redstar zegt:

    Gefeliciteerd met je moeder Jager. EN ze woont in de mooiste provincie van het land 😛

Geef een reactie

