Sneeuw rondje 1

De weg was al redelijk schoon maar dat was later in het bos wel anders…(klik groot)

Vanmiddag na mijn werk heb ik weer een lekker rondje hardgelopen alleen was het deze keer dus weer door de sneeuw. Dachten we eindelijk van die ellende af te zij, komt er ineens weer zo’n tien centimeter sneeuw op de straten te liggen.
Gelukkig waren de meeste wegen en fietspaden alweer redelijk schoon onderweg maar de binnenwegen en looppaden waren dat natuurlijk niet. Daar liep ik dus in de verse natte sneeuw tot aan mijn enkels en dat is niet alleen zwaar maar ook  krijg je er behoorlijk koude voeten van.
Door de grote hoeveelheid sneeuw zijn er ook veel bomen en takken gesneuveld en dat was op sommige stukken door het bos best lastig omdat je er dan niet langs kunt.
Ondanks deze nadelen was het toch een heerlijk rondje rennen door de sneeuw alleen wat zwaarder en langzamer dan normaal.
Morgen nog een paar winterse foto’s van dit rondje maar dan vanuit het bos….

Prachtig uitzicht met die sneeuw en helder weer, gelukkig vriest het niet.(klik groot)

Venray op de achtergrond in dit sneeuw landschap(klik groot)

De weg was begaanbaar alleen de sneeuw bleef maar uit de bomen vallen!(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn sport momenten en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Sneeuw rondje 1

  1. Suske zegt:

    hier geen sneeuw te bespeuren, maar ik verlang er niet meer naar hoor.
    tijd dat het lente wordt !

  2. Bij ons hebben we tussen 00:00 uur en 02:00 uur kunnen genieten van de sneeuw daarna dooide het alweer weg. Ik was net op tijd voor wat foto’s.

  3. oma zegt:

    Ha Jager,

    Het is goed gezond weer om buiten te zijn.
    De foto’s zijn mooi geworden, mooie vergezichten.
    Zelf kon ik in de ochtend genieten, met Benno, Snuf bleef lekker binnen. oma

  4. RenéSmurf zegt:

    ja, je kan denken wat je wilt, sneeuw kan komen tot in mei toe!
    En dat is het nog lang niet!

  5. Redstar zegt:

    Ik gun het je Jager. Die sneeuw, Hier is het helemaal sneeuw vrij gebleven, en ik hoop dat dat zo blijft.

Geef een reactie

