Sneeuw rondje 2

Een paar voetsporen van mensen die voor mij door het bos zijn gewandeld.(klik groot)

Gisteren schreef ik al over mijn rondje hardlopen(KLIK) door de sneeuw en vandaag gaan we verder en dan vanuit het bos waar ik ook een paar foto’s heb gemaakt.
Er waren al een aantal mensen voor mij door het bos gewandeld maar er was nog genoeg maagdelijk witte onbewandelde sneeuw om doorheen te rennen.
Sommige stukken door het bos waren echt zwaar door de diepe natte sneeuw waardoor ik ook al gauw natte voeten kreeg.
Vandaag heb ik 2 rondjes gelopen waarbij ik de eerste ronde nog door het bos ben gegaan en in de middag heb ik een rondje over de vaste paden gelopen, die was vrijwel sneeuwvrij.
Helaas lijkt de sneeuw ook nog in het weekend te blijven liggen dus we hebben er nog wel even last van.
Morgen vertrekken we naar Friesland voor een reünie, dus zaterdag weer een verse update daarover!

Nog heel veel onbewandelde sneeuw over om doorheen te ploeteren.(klik groot)

Meer sneeuwbeelden zonder voetsporen(klik groot)

Daar kwam ik vandaan(klik groot)

Dit bankje staat halverwege het eerste bos waar ik doorheen loop en is ook zonder sneeuw te zien in mijn hardloop ronde serie(KLIK)!(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn sport momenten en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Sneeuw rondje 2

  1. oma zegt:

    Ha Jager,

    Aan de voetsporen te zien een erg rustig gebied, hier is de sneeuw na een paar uur flink belopen.
    Je bent goed in conditie met twee rondjes. oma

  2. RenéSmurf zegt:

    ah, veel plezier er mee he!
    Ja, mooi die sneeuw, hier helaas weer zo goed als niks, maar ach.
    Hebben we de overlast ook niet.

  3. Het blijft prachtig , het zou alleen twintig graden warmer moeten zijn 🙂

  4. Lady Troy zegt:

    Koud en winter weer…

    Sneeuw en ijzel en regens

    en zonneschijn

    van alles wat.

    Een fijne vrijdag

    wens ik je.

    http://blog.seniorennet.be/lt1943/
    Veel plezier
    in Friesland Jager!
    Knf. van Lady Troy

  5. Redstar zegt:

    Jammer dat er sneeuw ligt, maar aan de andere kant, goed dat het bij jullie ligt en niet hier. Natte voeten tijdens het lopen vind ik een crime.

  6. Linda zegt:

    Ik vind sneeuw super!!
    Top dat je blijft lopen , doet maatje ook

  7. oma zegt:

    Ha Jager,
    Er gaan er de komende dagen veel de bloemetjes buiten zetten.
    Maar ook ik doe er niet aan mee, zeker nu de hagel naar beneden komt. oma

  8. Nog steeds lekker aan het hardlopen, ik ben er even van genezen 🙂

Geef een reactie

