Reünie klas 6

Bijkletsen aan de bar, wat doe je nu en waar woon je nu, enzo…(klik groot)

Gisteren, vrijdag 8 februari 2013 heb ik voor het eerst een reünie bijgewoond van mijn vroegere zesde klas van de basis school(klik voor foto).
Hiervoor moest ik vanuit Limburg wel even naar het Friese Grouw(klik) reizen maar het was zeker de moeite waard.
Het was erg leuk om mijn toenmalige klasgenoten weer een keer te ontmoeten en daarnaast was er vandaag ook nog de intocht van Sint Piter en daar schrijf ik een andere dag nog wel over.
Op een enkeling na was ook bijna iedereen aanwezig en dat was gezien de korte termijn waarop het werd georganiseerd toch wel opmerkelijk. Facebook en internet helpen in de huidige tijd wel mee om contacten te leggen.
Omdat ik deze blog bijhoud werd ik gevraagd om de gegevens van alle mede klasgenoten die waren gekomen te verwerken en doorsturen naar iedere aanwezige zodat we goed contact kunnen onderhouden. Er wordt nu ook alweer gesproken over een vervolg over 2 jaar, dus dat gaat de goede kant op!
Voor deze reünie ben ik eerst bij een vriendin in Heerenveen langs geweest waar we heerlijk hebben gegeten!(Ja, ze leest mee, hahahah)
Daarna heeft zo ons naar Grouw gebracht en afgezet bij de jeugdherberg Oer’t Hout(klik), waar we hebben geslapen. Vroeger woonde ik daar praktisch naast en ik heb er ook nog een tijdje als zeilinstructeur gewerkt, dus dat was ook weer een leuk terugzien.
Het was een heel gezellige en ook best wel lange avond want we waren pas rond half drie die nacht terug op de kamer want we hadden gelukkig een sleutel van de voordeur…

De stemming zat er al snel in, want een aantal was al eerder gekomen om te eten met een lekker glaasje wijn….!(klik groot)

We waren 12 toen vele elkaar voor het laatst spraken dus er is veel bij te praten als je nu 40 bent!(klik groot)

Wijn, bier en dat boekje in de hand heb ik nu thuis liggen met alle informatie van mijn klasgenoten!(klik groot)

Naarmate de avond vorderde werd het ook steeds luidruchtiger maar ook veel gelachen!(klik groot)

Luisteren naar mooie verhalen van anderen!(klik groot)

En aan het einde van de avond aan de vette hap natuurlijk!(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn persoonlijke info en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Reünie klas 6

  1. RenéSmurf zegt:

    ja, reuze gezellig! Ik zou wegblijven, maar van anderen begrijp ik het wel, lekker bijkletsen!

  2. oma zegt:

    Ha Jager,

    Zo heb je elkaar weer eens gezien en gesproken na vele jaren, zo zie je hoe het iedereen is vergaan.
    Zelf ben ik nooit geweest. oma

  3. Redstar zegt:

    Ze leest mss wel mee Jager, maar ze woont te ver weg om je om de oren te slaan 😀
    Zoals je weet had ik ook een reünie. Erg leuk.

  4. Lady Troy zegt:

    Halo hallo hallootjes
    Ik kom je een hele fijne zondag wensen.
    Leuk je reunie logje Jager!
    Liefs en knf. van Lady Troy

  5. Suske zegt:

    in 2000 had ik ook zo’n ontmoeting met klasgenoten uit de jaren 70.
    altijd leuk om zo een bij te kletsen.

  6. Vlinder zegt:

    Het was erg leuk dat jullie een tussenstop maakten in Heerenveen om bij mij te komen eten.
    Was erg gezellig en het toetje van fries suikerbrood viel wel in de smaak.
    Leuk om te lezen dat je het leuk hebt gehad!

  7. madbello zegt:

    Ja, dat zijn leuke dingen en oude herinneringen weer naar boven halen, zater de pesters er ook bij? 😉

Geef een reactie

