Battlefield 3, deel 12

Mijn huidige rang nog maar 1 te gaan tot het einde!(klik groot)

Ik heb het bijna bereikt, de eind rang in Battlefield 3 en dat betekend dat ik met een gerust hart kan afreizen naar Kreta dit jaar. Want dan kan mijn barkeeper aldaar  niet meer opscheppen over het feit dat hij een hogere rang heeft want dat is dan niet meer zo!
Klik voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6, DEEL7, DEEL8, DEEL9, DEEL10, DEEL 11.
Hieronder staat een lijst met mijn meest gebruikte wapens en een paar neem ik even door.
Beginnende met de F2000, dit is het wapen waarmee ik in de game de meeste kills heb gemaakt, bijna 15.000.
Het wapen is ideaal voor close combat omdat het kort is en dus om het hoekje schieten sneller gaat. Die kills heb ik voornamelijk gemaakt in de 4 maps van de mappack close quarters(klik).
Die maps speel ik nog steeds het meeste omdat het lekker snelle gameplay is en het echt gaat om je skill.
Op de tweede plaats van mijn meest gebruikte wapens staat de L86A2, dit wapen is gebasseerd op het standaard wapen van de Engelse strijdkrachten maar dan de machinegeweer versie. Een goed accuraat wapen vooral met een infrared/night vision scope(IRNV).
Dan komt bij mij op de derde plaats de Scar-H(klik), dit wapen heb ik als engeneer het meest gebruikt in alle andere maps. Klein magazijn maar hoge HP(hitpoints).
Ik gebruikte dat wapen meestal met een silencer en is ook erg accuraat op lange afstanden.
Ten slotte het wapen waar ik nu erg veel mee speel en dan meer voor de lol dat is de m240B(klik) en opnieuw een Belgisch wapen want dat kunnen ze daar wel maken naast chocolade! Het is een machine geweer behorende bij de support klasse en ik heb er veel plezier mee!

Het inlog en begin scherm voor niet battlefield 3 gamers iets waar je nooit komt:)!(klik groot)

Mijn wapen gebruik, zoals hierboven besproken!(klik groot)

Mijn medailles en lintjes, ik mis er eigenlijk nog maar 1!(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Game Reviews en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Battlefield 3, deel 12

  1. RenéSmurf zegt:

    Zo, wat een keuze he! je hebt er duidelijk verstand van en voelt je daar thuis.
    Voor een leek is dit erg verregaand! Tot het perfecte toe.

  2. Karel zegt:

    Ik speel het ook al een tijdje maar ga die 100 niet halen hoor!
    Wel een super game, ik gebruik vooral de m16, ach ieder zijn keuze. Die F2000 is in close quarters vast erg goed!

  3. Ik begin er echt niet aan, ben bang dat ik dan helemaal nooit meer in bed kom. 🙂

  4. realjager zegt:

    @LG ja en dan kun je niet meer al die feestjes bezoeken! 🙂

Geef een reactie

