Natte sneeuw ronde

Het is geen sneeuw of water maar prut.(klik groot)

Het blijft vervelend om hard te lopen in de sneeuw, zeker in de smeltende natte sneeuw.
Ik zal blij zijn als die rommel is verdwenen want na de laatste sneeuw bui is de sneeuw in het bos hier nog steeds niet weg.
Naast die sneeuw liggen de wandelpaden ook nog eens bezaaid met omgevallen bomen en takken zodat je meer op een hindernisbaan aan het rennen bent dan op een bospad.
Hardlopen met natte voeten is nou ook niet bepaald fijn maar je komt er niet onderuit met dit weer. Hopen dat dit dan ook de laatste resten van sneeuw zijn dit jaar want ik heb het er nu wel weer mee gehad!
Het lijkt er op dat het weer kouder gaat worden aan het einde van de week maar er is nog geen neerslag voorspeld dus dat is nog steeds goed nieuws.
Van mij mag het voorjaar nu wel beginnen en mag het ook best regenen of kouder worden zolang er maar geen sneeuw meer valt, dat hebben we nu wel genoeg gezien dit jaar.

Ruim twee derde van mijn rondje rennen gaat door het bos en dan krijg je dus deze rommel onderweg…!(klik groot)

En dan heb je niet alleen last van natte sneeuw maar ook van bomen waar je onderdoor moet kruipen…!(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn sport momenten en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Natte sneeuw ronde

  1. oma zegt:

    Ha Jager,

    Hardlopen doe je ook niet op laarzen.
    Wandelen met de honden levert al natte sokjes op.
    Hier zijn ook diverse bomen plat gegaan, maar met behulp van de kettingzaag, de gemeente is al begonnen met onderhoud. oma

  2. Helaas is het pas februari, hoop er voor jou het beste van

  3. RenéSmurf zegt:

    En toch vind ik het heel mooi, die sneeuw! graag meer en meer en dat het eens blijft liggen ook! En de wegen goed schoon en elfstedentocht! En dan zal het voorjaar daarna heerlijk zijn!

  4. Ik ben het nu ook wel zat, ben van de week niet eens gaan fotograferen toen er weer sneeuw lag en dat zegt wat 🙂

  5. Suske zegt:

    al een tijdje geen sneeuw meer gezien hier in Roeselare en daar ben ik blij mee.

Geef een reactie

