Real_jager is honderd geworden!

Het wordt geen 101 maar er wordt wel doorgeteld in de score!(klik groot)

Na iets meer dan een jaar spelen heb ik dan eindelijk de laatste veteranen status bereikt in Battlefield 3.
Dit is deel 12 in mijn serie over het spelen van de game Battlefield 3.
Klik voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6, DEEL7, DEEL8, DEEL9, DEEL10, DEEL 11, DEEL13.
Het was in het begin bloed zweet en tranen en het scoren ging echt slecht soms maar ik bleef doorzetten!
In totaal heb ik meer dan 660 uur in deze game inmiddels gestoken en dan mag u uitrekenen hoeveel dagen dat zijn…
De ommekeer kwam eigenlijk bij de map pack Close Quarters die ik heel veel heb gespeeld zodat ik de maps kan dromen. Dat is belangrijk omdat je dan weet wat de goede plekken zijn om vlaggen te pakken en waar je claymore mijnen kunt plaatsen.
Natuurlijk ook de camping plaatsen waar ik vroeger nogal eens over heb geschreven(KLIK) omdat veel gamers zich daar zeer aan kunnen ergeren.
Het is trouwens erg leuk om dat soort verslagen van vroeger terug te lezen over mijn favoriete camp plaatsen in Call of duty 1 bijvoorbeeld, zoals camping in Harbormap(klik), camping in Rocketmap(klik) of camping in Pavlovmap(klik).
Dat waren mijn eerste blog verslagen in 2005 en als ik nu naar die grafische kwaliteit van de game zie ten opzichte van nu dan is er veel verbeterd!
Nou ik neem even een glas champagne op mijn honderdste service ster maar ik kom nog wel terug met deze game want er komt nog een laatste map pack uit die ik zeker nog ga spelen..END GAME!

Overzicht van een aantal resultaten. Ik ben het meest trots op mijn win verlies ratio, dat is 3.13 keer winnen per 1 verlies game!(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Game Reviews en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Real_jager is honderd geworden!

  1. Ik blijf het knap vinden dat je het tot hier helemaal uitgespeeld hebt.

  2. oma zegt:

    Ha Jager,

    Je speelt zeker al lang mee, de jongens hier kunnen dat niet opbrengen. oma

  3. Lady Troy zegt:

    Geweldig de laatste game bereikt Jager!
    Ik weet van menige spel en kennisquizen ed.
    dat de laatste game’s steeds moeilijker zijn.
    tm. Bijna voor de meesten
    zelfs niet te halen is zelfs.
    Zal met dit spel niet
    veel anders zijn.
    Knap van je hoor.
    Knf. van LT

  4. Redstar zegt:

    Ja, ik weet precies waar je het over hebt als je het over camping hebt. 😀
    Ik ben geen camper, ik loop liever rond. Dan gebeurt er nog eens wat.

Geef een reactie

