Lachen op maandag 2

Netjes geparkeerd voor een vrouw?(klik groot)

Het was vorige week weer eens de eerste keer dat ik weer eens echt een log aan humor had besteed sinds lange tijd.
Klik voor DEEL1.
Het beviel mij goed en ook de reacties waren positief dus we geven vandaag een vervolg aan die wekelijks terug komende grappen en grollen.
Vandaag heb ik een aantal plaatjes geselecteerd met het thema: “zet hem daar maar neer”.
Dit thema heb ik in het verleden onder de noemer vrouw en auto(klik) ook al eens gebruikt en was toen ook een succes.
Het gaat hier om onhandige parkeer acties en stomme acties van bestuurders(vooral bestuursters) van voertuigen.
Zo maakt iemand hieronder van een drive-thru een drive-in, een scooter rijd een put in en een dame is vergeten de tank slang terug te hangen..
Dat laatste komen we wel vaker tegen op het internet en heb ik HIER ook al eens laten zien. Dus genieten maar weer!

Ach nee, toch weer dames die ietsje zijn doorgeschoten met parkeren…Volgende week meer!!(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn humor, Mijn knallers en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Lachen op maandag 2

  1. Linda zegt:

    haha Bijna allemaal mannen!

  2. RenéSmurf zegt:

    ja, net wat je maar humor noemt, het zal je maar overkomen zeg!

  3. oma zegt:

    Ha Jager,

    Goed punt van Linda.
    Het zou je maar gebeuren, nuchter dan. oma

  4. Zolang het je eigen auto niet is zijn dit natuurlijk heerlijke foto’s. 🙂

  5. Lady Troy zegt:

    Zonder ernstige gewonden ed.
    Blijft geinig
    de pechs van anderen Jager.
    Sterkte met jullie
    overleden konijn.
    Zal je best missen gaan…zo
    zonder huisdier meer in huis.
    Knf. van LT

  6. Redstar zegt:

    Die kerel op zijn blauwe scootertje. Die kan mooi zijn been breken zeg.

  7. els en olga zegt:

    *** Goede morgen’liefke
    Een heerlijk vrijdag .
    .. met heel mooi weer !!
    Ik vind je lief
    Wilde ik je laten weten
    Geniet van deze dag voor het weekend
    Bedankt voor je lieve berichtje!
    Een super fijne dag
    xxjes els

Geef een reactie

