Pc versus Apple en console

Apple versus Windows PC, Battlefield kan alleen op de laatste!(klik groot)

Thuis hebben wij geen spelletjes consoles of het moet nog wel een oude Sega Master system zijn uit 1987 zijn.
Ik speel mijn spellen op een computer en dat klinkt dan misschien ouderwets, de games zien er op een pc wel als mooiste uit.
Daarbij komt nog dat gamen op de pc met de muis kan en dat is met schietspellen wel het meest logische en makkelijkste om mee te spelen.

Ik heb wel eens op een Playstation geprobeerd om Call of duty te spelen maar ik kan niet met zo’n controller goed richten en grafisch gezien is het gewoon echt van mindere kwaliteit.
Nu is de Playstation 4 aangekondigt en daarop zullen de spelen er zeker beter uit gaan zien maar dan is dat nog wel steeds afhankelijk van de kwaliteit van de TV waarop je de console aansluit.

Dan heb je ook nog de keuze tussen Apple en Windows pc en dan zou je zeggen dat als het om grafische kwaliteit gaat dat de Apple wint maar die heeft 1 groot nadeel en dat is dat er voor de Apple nooit als eerste een spel uitkomt. Je kunt een game wel gesimuleert spelen op een Apple maar dat is toch niet hetzelfde.
De keuze voor een pc ten opzichte van een laptop is ook voor mij makkelijk, ik heb er de ruimte voor en bij een pc is het eenvoudig om te upgraden, door het vervangen van bijvoorbeeld beter geheugen of een betere grafische kaart. Daarom dus is een windows PC voor mij het beste game platform wat er is en ik werk er soms ook nog op .. :)!

Grafische kwaliteit van de verschillende consoles te opzichte van een pc met als grap de WII die echt niet mee kan met de huidige game kwaliteit!(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Games algemeen en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Pc versus Apple en console

  1. oma zegt:

    Ha Jager,

    Denk dat dat hier ook de rede is dat de pc games het meest in trek is.
    De ps en de ms 380 of zo veel minder. oma

    ot, met de Fal wil hij ook wel schieten.

  2. RenéSmurf zegt:

    Oke, ik heb er dus totaal geen verstand van. Van Apple staat hun reclamestrategie me tegen dusdanig dat ik anti apple ben geworden. Ik heb dit even getwittert, er zijn vast geintereseerden die er meer van snappen allemaal.

  3. Lady Troy zegt:

    Plaatje:

    Een baan is vrij gekomen
    is vacant
    Kan je naar solliciteren gaan.

    Mijn blog:
    http://blog.seniorennet.be/lt1943/

    Ik doe ook spelletje alleen met mijn PC Jager.

    Fijne Weekend wens ik je.
    Knf. van Lady Troy

  4. Redstar zegt:

    Ik heb een Pc en een xbox. Aan de controller moet je gewoon wennen, maar ik game ook het liefst op de pc. En zeker op mijn nieuwe 😛

  5. Linda zegt:

    De Playstatin word hier niet zo veel meer gebruikt, alleen voor Sing a song.
    Verder gebruiken we de WI met Just Dance en WI-Fit

Geef een reactie

