Klaar voor the End Game

De laatste mappack van Battlefield 3!(klik groot)

End game is de laatste mappack van Battlefield 3 waarover ik al een aantal verslagen heb geschreven:
Klik voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6, DEEL7, DEEL8, DEEL9, DEEL10, DEEL 11, DEEL12 en mijn honderdste verjaardag(KLIK)!

Er komen vier nieuwe maps uit en tevens 2 nieuwe game modus, namelijk “capture the flag” en “Air superioriteit” en voor dat laatste ben ik al even aan het trainen geweest, zoals hieronder is te zien.
Een joystick en op mijn monitor alvast een achtergrond om te wennen aan mijn capriolen vanaf 12 maart want dan gaat het los!

Ook al heb ik dan de hoogste rang gehaald, de game is nog steeds de meest gespeelde op mijn computer en pas als ik klaar ben met die End game zal ik weer eens om mij heen gaan kijken naar een nieuwe game!

Mijn bureau ingericht als cockpit om zo te oefenen voor lucht superioriteit..(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Game nieuws en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Klaar voor the End Game

  1. RenéSmurf zegt:

    ha, gehaald en dan weer door! ja, zo is het leven ook wel een beetje he, almaar door gaan!
    Gefeliciteerd he!

  2. oma zegt:

    Ha Jager,

    Je hebt er weer werk van gemaakt, je eigen cockpit. oma

  3. Lady Troy zegt:

    Ik kom je een hele goede Zondag
    wensen Jager.
    Ik ben aan echte zon toe…jij ook?
    Leuk dat je zo geniet met je games
    En zo te lezen ben je er de beste mee!
    http://blog.seniorennet.be/lt1943/

    Knf. van Lady Troy

Geef een reactie

