Jarig!

Als toetje kregen we ijs aangeboden van de baas!.(klik groot)

Het is vandaag precies een jaar geleden dat ik 40 werd(klik) dus dat betekend dat ik alweer jarig ben vandaag.

Vieren doen we het vrijdag maar vandaag ben ik wel alvast lekker uit eten geweest naar de Griek.

Heerlijk chef´s special gegeten en we kregen ook nog een ijs verassing van de baas die we redelijk goed kennen omdat we er wel vaker komen eten en met de kermis altijd komen drinken.

Ik heb een scanner gekregen voor het scannen van dia´s en oude films en daar had ik ook om gevraagd omdat ik nog heel veel dozen met dia´s en ook een aantal oude films heb liggen en die kan ik dus nu scannen! Natuurlijk kan ik daarover ook wel weer vele logjes vullen met de beste plaatjes van vroeger.

Het was een hobby van mijn vader vroeger en ik heb het later allemaal gekregen omdat het toch maar op zolder stond. We hebben vroeger wel eens naar die dia´s gekeken met zo´n scherm en monitor maar inscannen en dan bekijken is nog veel leuker en veel van de dia´s heb ik nog nooit gezien dus ik ben ook zelf heel benieuwd!..

De Chef´s special, van al het lekkers wat, ik heb mijn buikje weer vol gegeten!..!(klik groot)

Ook Gaby vond het heerlijk!..!(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn persoonlijke info en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Jarig!

  1. RenéSmurf zegt:

    Van harte gefeliciteerd en dat het maar een fijn jaar mag worden!
    En lekker plaatjes kijken!

  2. oma zegt:

    Ha Jager,
    Van harte gefeliciteerd dan ben je 40+ geworden, nog vele gezonde jaren.
    Een mooi cadeau, daar kun je eindelijk je herinneringen digitaliseren. oma
    ot, ging om de achternaam “Armstrong”, ze zijn alle drie op verschillende manier beroemd geworden.
    Heb een toepasselijk logje morgen.

    • realjager zegt:

      Ja dat begreep ik van die sterke arm, maar was wel toevallig nu met die Boogerd erkenning, waar hebben we de laatste 10 jaar toch naar gekeken, wie het beste kan spuiten zonder gesnapt te worden? 😛

  3. madbello zegt:

    Gefeliciteerd jomndele en nog vele blogjaren in alle geluk en gezonheid 😉

  4. Linda zegt:

    Ook hier alsnog van harte!
    Eh bij die Griek wil ik ook wel eten!

Geef een reactie

