Feestje

Salades, kaas worst en drankjes natuurlijk(klik groot)

Afgelopen woensdag was ik jarig maar ik heb het vrijdag een beetje gevierd.
Hapjes en veel drankjes zorgden voor een gezellige sfeer en het werd voor een aantal dan ook een lange nacht.
Er zijn maar heel weinig foto’s van gemaakt maar dat is misschien maar goed ook!…

Morgen weer verder met het scannen van dia’s want ik heb tot nog toe nog net geen honderd dia’s(klik) gescanned maar ik heb wel meer dan duizend van die dia’s.
Daarna ga ik ook nog een aantal 7mm films scannen, want die films heb ik voor een deel nog nooit gezien!

Grote verhalen natuurlijk en op de foto op de achtergrond kun je zien dat ik nog steeds zo’n 20 lentes jong lijk….(klik groot)

De Hertog Jan viel goed bij Tim…..!(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn feestjes en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Feestje

  1. vlinder zegt:

    Was erg gezellig!!! En vooral een kort nachtje:)

  2. realjager zegt:

    Ja kort nachtje? Geen idee weet er niks meer van, hihihi

  3. oma zegt:

    Ha Jager,

    Je bent nog steeds een jonge vent.
    Fluiten op een flesje, zeker erg gezellig. oma

  4. RenéSmurf zegt:

    Goh, leuk zeg, en dan iets zien wat je nog nooit eerder hebt gezien, dat vind ik dan toch wel bijzonder.

  5. Dat zijn de betere feestjes 🙂 Off topic, wat is de wereld dan klein he.

  6. Linda zegt:

    Het zal vast reuze gezellig geweest zijn 😉

Geef een reactie

