Lachen op maandag 4

Het stinkt hier, scheet gelaten?!(klik groot)

Honden zijn blijkbaar wel een geliefd onderwerp om grappige foto’s van te maken want die kom ik echt wel het meeste tegen en ze zijn toch elke keer weer grappig om te zien dus daarom nog maar eens een deel beesten humor.
Klik voor DEEL1, DEEL2, DEEL3.

Vroeger hadden wij ook een hond, een Labrador met de naam Boefie. Ze leeft allang niet meer en mijn ouders hebben inmiddels alweer een nieuwe Labrador met de naam Lana maar die is niet zo goed in gekke bekken trekken als de honden hier.

Het is natuurlijk ook meer een moment opname en je moet dan ook een beetje geluk hebben met de uitdrukking van de hond op dat moment, maar het levert leuke plaatjes op!eer met succes als onderwerp gebruikt en je kunt er ook niet genoeg van krijgen.

Gisteren toch niet met dia scannen bezig geweest, ik was nog een beetje brak van een zwaar weekend dus ben aan het gamen gegaan, maar ik ga deze week weer aan het scannen!

Angst voor een tennisbal? Wat voor trauma schuilt daar achter?…Volgende week meer!!(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Beesten humor, Mijn humor en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Lachen op maandag 4

  1. vlinder zegt:

    Jij bent niet de enige die last heeft gehad van een zwaar weekeinde. Maar goed bij Jou begint de leeftijd ook een rol te spelen:)

  2. oma zegt:

    Ha Jager,

    Mooie gekke bekken, Benno snapt het niet zo goed en wil niet meedoen voor de camera. oma

  3. Lady Troy zegt:

    Bedankt voor je lieve

    leuke

    mooie

    reactie

    op

    mijn

    70ste

    verjaardag.

    Knf. van Lady Troy
    ps.
    Enig je honden

Geef een reactie

