Pannenkoekendag 2013

De nationale pannenkoeken dag viel dit jaar wel wat vroeg!(klik groot)

Het was vandaag weer zover, het was nationale pannenkoeken dag(KLIK).
Jawel ieder jaar komt dat terug en was het vorig jaar op vrijdag 30 maart, het jaar ervoor was het op 25 maart en toen deden we min of meer toevallig mee(KLIK).

Ik hoorde het toevallig gisteren op de radio en als het zo’n dag is dan moeten er ook pannenkoeken gegeten worden en dat deden we vandaag dan ook zoals hieronder is te zien.

Ik heb ze zelf gebakken want die voorgebakken opwarm pannenkoeken zijn echt goor! De mijne waren weer heerlijk, vooral met stroop en morgen hebben we ook nog een paar koude pannenkoeken voor de lunch!

En wat aten we vandaag? Pannenkoeken natuurlijk van Koopmans met spek, heerlijk!.!(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn nieuws en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Pannenkoekendag 2013

  1. Suske zegt:

    zo’n dag moet natuurlijk gevierd worden, ik zou ook meedoen hoor !
    dus pannenkoeken met of zonder feestdag, moet kunnen.
    Het antwoord van Martin houd ik in beraad.
    Bedankt om me het te laten weten.

  2. RenéSmurf zegt:

    ah, lekker zeg! Ja, warm vind ik ze het lekkerst, met stroop en suiker! Heerlijk!

  3. oma zegt:

    Ha Jager,

    Ach mooi gemist, ben er ook wel gek op.
    Met stroop natuurlijk. oma

  4. Lady Troy zegt:

    Ik wens je een fijn weekend Jager.
    Met pannenkoeken enzo!

    Gelukkig wordt het warmer weer!

    Knf. van Lady Troy

  5. Nooit van gehoord maar geen verkeerde dag, pannekoeken zijn altijd lekker met stroop uiteraard 🙂

Geef een reactie

