Dia’s deel 6

Met mijn broertje op de slee op het ijs.(klik groot)

We gaan verder vanaf het ijs van het jaar  1976 en keren terug op Ameland waar we weer dagelijks de stranden bezochten.

Dit is de serie over de door mij ingescande dia’s van de eerste 10 jaren van mijn leven en van even daarvoor waarvan ik enkel een paar foto’s had en nu heel veel plaatjes met behulp van een scanner(klik voor meer info)
KLIK voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5.

Evenals de voorgaande jaren gaan we ook dit voorjaar en zomer weer naar Ameland en genieten van het strand en de mooie natuur aldaar maar eerst nog even een rondje schaatsen op het nieuwe diep.

Aan de waterkant bij het kanaal dat is dichtgevroren!(klik groot)

Met mijn broertje spelen op de grond!(klik groot)

Mijn moeder met mijn broertje bij de zee.(klik groot)

Mijn vader met mijn broertje bij het strand van Hollum waar de reddingsboot te water gaat!(klik groot)

Ikzelf aan het spelen op het strand, het was wat fris blijkbaar!…!(klik groot)

Terug lopen vanaf het strand met een huifkar vol spullen(klik groot)

Mijn broertje wordt 1 jaar oud en krijgt op bed kadootjes..!(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn dias en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Dia’s deel 6

  1. RenéSmurf zegt:

    ja, gaaf he! Voor jezelf en je familie is het natuurlijk nog gaver, die kennen je! Geef ze de link van dit logje maar, ze zullen genieten! En ik vind het ook wel interesant, het verleden van een individu.

  2. Die winterfoto’s had je even over mogen slaan 🙂

  3. oma zegt:

    Ha Jager,

    De vlammen schieten uit je slee, goedkoop grapje hoor.
    Je hebt een mooie tijd met je broertje gehad, samen opgroeien is prachtig. oma

  4. Redstar zegt:

    Erg leuk toch die oude foto’s. Ik vind de speciale kleur die ze hebben gewoon geweldig.

  5. Suske zegt:

    ik heb ook oude foto’ s uit 1976 waar ik toen 16 jaar was en die hebben precies dezelfde sfeer en kleur. Het moet in de lucht gehangen hebben 🙂

Geef een reactie

